Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

Drugi przetarg nieograniczony na : Zadanie nr 1 „Budowa Otwartych Stref Aktywności – zadanie 1 Otwarta Strefa Aktywności przy ulicy Kościuszki w Chełmży”. Zadanie nr 2 „Budowa Otwartych Stref Aktywności – zadanie 2 Otwarta Strefa Aktywności przy Bulwarze 1000-lecia w Chełmży”. Zadanie nr 3 „Modernizacja siłowni plenerowej oraz budowa placu zabaw przy „Orliku” ul. ks. St. W. Frelichowskiego”

Ogłoszenie nr 588707-N-2018 z dnia 2018-07-13 r.

Gmina Miasto Chełmża: Zadanie nr 1 „Budowa Otwartych Stref Aktywności – zadanie 1 Otwarta Strefa Aktywności przy ulicy Kościuszki w Chełmży”. Zadanie nr 2 „Budowa Otwartych Stref Aktywności – zadanie 2 Otwarta Strefa Aktywności przy Bulwarze 1000-lecia w Chełmży”. Zadanie nr 3 „Modernizacja siłowni plenerowej oraz budowa placu zabaw przy „Orliku” ul. ks. St. W. Frelichowskiego”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu
 

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Chełmża, krajowy numer identyfikacyjny 87111869000000, ul. ul. Gen. Hallera  2 , 87140   Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 056 675-22-91, e-mail gkmum@post.pl, faks 056 675-21-22.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
 

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
 


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.chelmza.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
 

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera. Forma pisemna. Adres: Urząd Miasta Chełmży, ul. Gen. J. Hallera 2, 87 - 140 Chełmża, pokój nr 2
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
 


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 „Budowa Otwartych Stref Aktywności – zadanie 1 Otwarta Strefa Aktywności przy ulicy Kościuszki w Chełmży”. Zadanie nr 2 „Budowa Otwartych Stref Aktywności – zadanie 2 Otwarta Strefa Aktywności przy Bulwarze 1000-lecia w Chełmży”. Zadanie nr 3 „Modernizacja siłowni plenerowej oraz budowa placu zabaw przy „Orliku” ul. ks. St. W. Frelichowskiego”
Numer referencyjny: GKM.271.1.13.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1 Podstawowy zakres prac: Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch Otwartych Stref Aktywności - OSA w miejscowości Chełmża składających się z: placu zabaw, siłowni zewnętrznej, strefy relaksu i ogrodzenia z podziałem na - zadania 1 i 2 oraz modernizacja istniejącej siłowni plenerowej wraz z budową placu zabaw przy przy boisku „Orlik” zlokalizowanym przy ul.Ks. St. W. Frelichowskiego w Chełmży - zadanie 3. 3.1.1. Zadanie 1 - Otwarta Strefa Aktywności - OSA zlokalizowana przy ulicy Kościuszki na działce nr 61/75 w jednostce ewidencyjnej 041501_1, w obrębie ewidencyjnym 0006, składająca się z: 1. Placu zabaw o powierzchni 513,95 m2 wyposażonego w 9 urządzeń: - Basket zestaw gimnastyczny, - Gra integracyjna kółko i krzyżyk, - Dex – huśtawka wahadłowa podwójna, - Liczydło, - Domek zabawowy z werandą, - Karuzela, - Zestaw Baza treningowa dla małych astronautów, - Trampolina ziemna, - Zestaw wspinaczkowy. 2. Siłowni zewnętrznej o powierzchni 175,80 m2, wyposażonej w 6 urządzeń: - Narciarz, - Twister + steper, - Biegacz, - Orbitrek, - Rower, - Wioślarz. 3. Strefy relaksu: - Tablica informacyjna o wymiarach 0,70 x 0,50 m, wysokość 1,90 m, - Stojak na rowery, - Stół do szachów, - Ławki – 4szt, - Kosze na śmieci – 2szt, - Ogrodzenie stalowe o wysokości 1,0m, - Dojścia wykonanego z kostki betonowej, o szerokości 2m z kostki betonowej - Nasadzenia (60szt) – rodzaj i lokalizację należy ustalić z inwestorem. 3.1.2. Zadanie 2 - Otwarta Strefa Aktywności - OSA zlokalizowana przy Bulwarze 1000 - lecia na działce nr 13/19 w jednostce ewidencyjnej 041501_1, w obrębie ewidencyjnym 0006, składająca się z: 1. Placu zabaw o powierzchni 555,75 m2 wyposażonego w 9 urządzeń: - Tarcza, - Tablica rysunkowa potrójna, - Basket zestaw gimnastyczny, - Gra integracyjna kółko i krzyżyk, - Zestaw Baza treningowa dla małych astronautów, - Trampolina ziemna, - Sprężynowce, - Zestaw zabawowy, - Zjeżdżalnia. 2.Siłowni zewnętrznej o powierzchni 175,80 m2, wyposażonej w 6 urządzeń: - Narciarz, - Twister + steper, - Biegacz, - Orbitrek, - Rower, - Wioślarz, 3. Strefy relaksu: - Tablica informacyjna o wymiarach 0,70 x 0,50 m, wysokość 1,90 m, - Stojak na rowery, - Stół do szachów, - Ławki – 4szt, - Kosze na śmieci – 2szt, - Ogrodzenia stalowego o wysokości 1,0m, - Nawierzchnia żwirowa gr. 30 cm pod częścią urządzeń, - Nawierzchnia trawiasta na części siłowni i częściowo na placu zabaw, - Nasadzenia (60szt) – rodzaj i lokalizację ustalić z inwestorem. 3.1.3. Zadanie 3 – Modernizowana siłownia plenerowa i plac zabaw zlokalizowane przy boisku „Orlik”, dz. nr 230/2 obręb 0016 i dz. nr 142/2 obręb 0017 przy ulicy Ks. St. W. Frelichowskiego w Chełmży składać się będą z: 1. Placu zabaw wyposażonego w urządzenia zabawowe: - zestaw zabawowy (opis w załączniku do SIWZ) - szt. 1 - huśtawka ważka - szt. 1 - bujak na sprężynie - szt. 2 1.1. Dodatkowego wyposażenia placu zabaw: - ławka – 1szt, - kosz na śmieci – 1szt, - ogrodzenie stalowe koloru zielonego wysokości 1, 5m na cokole betonowym •z bramą o szerokości 2, 5 m, oraz furtką szerokości 1, 0 m zgodnie z planem zagospodarowaia terenu. 1.2. Strefy bezpieczeństwa dla urządzeń zabawowych wskazane na planie zagospodarowania terenu ograniczyć obrzeżami betonowymi o wymiarach 20cm x 6cm na ławach betonowych z betonu klasy B-15. Tak przygotowne strefy bezpieczeństwa należy wypełnić nawierzchnia bezpieczną. Nawierzchnia bezpieczna ze żwiru płukanego o grubości frakcji od 2mm-8mm. Grubość warstwy żwiru 20 cm na podsypce z piasku 10 cm - łączna grubość warstwy bezpiecznej 30 cm. Wokół każdego urządzenia zabawowego w wyznaczonej strefie nie może znajdować się inny element lub urządzenie wg. Normy PN-EN 1176-9. Uwaga: pozostały teren placu zabaw wyrównać i obsiać trawą. 2. Modernizowanej siłowni zewnętrznej poprzez montaż dwóch dodatkowych urządzeń - rower + jeździec – szt. 1, - Tai Chi – szt. 1. Urządzenia posadowić w terenie zielonym zgodnie z zaleceniami producenta.

II.5) Główny kod CPV: 45112720-8
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

37535200-9

45112723-9

45212140-9

37410000-5

37440000-4



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy nieprzekraczających łącznie 20% wartości realizowanego zamówienia niezbędnych do jego prawidłowego wykonania.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-31

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

     

2018-10-31


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w ramach jednej umowy / zamówienia - co najmniej 2 dostawy wraz z montażem placu zabaw / siłowni zewnętrznej za kwotę min. 100 000,00 zł brutto łącznie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączy dowody określające czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, którego wzór stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7.4. Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i/lub dokumentów na potwierdzenie przez Wykonawcę brak podstaw wykluczenia: a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i/lub dokumentów na potwierdzenie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu tj: Wykaz wykonanych dostaw wraz z montażem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy wraz z montażem zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy wraz z montażem zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy wraz z montażem były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu dostaw wraz z montażem stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę wykonania w ramach jednej umowy / zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostaw wraz z montażem placu zabaw / siłowni zewnętrznej za kwotę min. 100 000,00 zł brutto łącznie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania niniejszego zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiazany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych zlotych 00/00) Wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem odrzucenia oferty. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem teminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto: SGB Bank Spółdzielczy w Toruniu Oddział w Chełmży Nr 50 9486 0005 0000 2828 2000 0022 5. Oryginał wadium wniesionego w innej formie niż pieniężna w odrębnej kopercie należy dołączyć do oferty. 6. Wadium powinno spełniać następujące wymagania: wadium winno być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze żądanie, wadium wniesione w innej formię niż pieniężna, winno zabezpieczać roszczenia Zamawiającego w sytuacjach opisanych w punkcie 10. 7. Wadium będzie zwrócone zgodnie z art. 46 ustawy pzp. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastapi przelewem na rachunek bankowy wskazany w ofercie przez Wykonawcę, 8. Wadium wniesione w formie pieniężnej zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający żada ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej, 2), którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
 


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
 


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
 


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
 


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
 


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

gwarancja

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1) Zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku: a) ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu przedmiotu umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do korekty wartości przedmiotu umowy, zgodnie z faktycznie wykonaną ilością placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych, wyliczenie wartości faktycznie wykonanych placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych nastąpi w oparciu o wycenę poszczególnych placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych w formularzu cenowym złożonym w ramach oferty Wykonawcy, b) zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy - w przypadkach określonych w §3 ust. 2 niniejszej umowy. 3) Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację i wykonanie przedmiotu umowy, b) w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych, c) w przypadku wystąpienia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu użytych pojęć w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, d) w przypadku wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany zapisów umowy, e) w przypadku, gdy nastąpi zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby na etapie składania ofert powoływał się wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, w takiej sytuacji Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu (na zasadach wynikających ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), iż proponowany nowy podwykonawca spełnia warunki wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia i nie podlega wykluczeniu, wykonawca może również wykazać zamawiającemu, iż samodzielnie spełnia warunki wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-31, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Burmistrz Miasta Chełmży

mgr Jerzy Czerwiński

drukuj (Drugi przetarg nieograniczony na : Zadanie nr 1 „Budowa Otwartych Stref Aktywności – zadanie 1 Otwarta Strefa Aktywności przy ulicy Kościuszki w Chełmży”. Zadanie nr 2 „Budowa Otwartych Stref Aktywności – zadanie 2 Otwarta Strefa Aktywności przy Bulwarze 1000-lecia w Chełmży”. Zadanie nr 3 „Modernizacja siłowni plenerowej oraz budowa placu zabaw przy „Orliku” ul. ks. St. W. Frelichowskiego”)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sławomir Cyrklaff
    data wytworzenia: 2018-07-13
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2018-07-13 12:32
  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Sławomir Cyrklaff
      data wytworzenia: 2018-07-13
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2018-07-13 12:32
  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Sławomir Cyrklaff
      data wytworzenia: 2018-07-13
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2018-07-13 12:32
  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Sławomir Cyrklaff
      data wytworzenia: 2018-07-13
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2018-07-13 12:32
  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Sławomir Cyrklaff
      data wytworzenia: 2018-07-13
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2018-07-13 12:32
  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Sławomir Cyrklaff
      data wytworzenia: 2018-07-13
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2018-07-13 12:32
  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Sławomir Cyrklaff
      data wytworzenia: 2018-07-13
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2018-07-13 12:32
  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Sławomir Cyrklaff
      data wytworzenia: 2018-07-13
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2018-07-13 12:32
  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Sławomir Cyrklaff
      data wytworzenia: 2018-07-13
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2018-07-13 12:32
  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Sławomir Cyrklaff
      data wytworzenia: 2018-07-13
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2018-07-13 12:32
  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Sławomir Cyrklaff
      data wytworzenia: 2018-07-13
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2018-07-13 12:32

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sławomir Cyrklaff
    data wytworzenia: 2018-07-13
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2018-07-13 12:32

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w przetargu nieograniczonym na : Zadanie nr 1 „Budowa Otwartych Stref Aktywności – zadanie 1 Otwarta Strefa Aktywności przy ulicy Kościuszki w Chełmży”. Zadanie nr 2 „Budowa Otwartych Stref Aktywności – zadanie 2 Otwarta Strefa Aktywności przy Bulwarze 1000-lecia w Chełmży”. Zadanie nr 3 „Modernizacja siłowni plenerowej oraz budowa placu zabaw przy „Orliku” ul. ks. St. W. Frelichowskiego”

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w przetargu nieograniczonym na : Zadanie nr 1 „Budowa Otwartych Stref Aktywności – zadanie 1 Otwarta Strefa Aktywności przy ulicy Kościuszki w Chełmży”. Zadanie nr 2 „Budowa Otwartych Stref Aktywności – zadanie 2 Otwarta Strefa Aktywności przy Bulwarze 1000-lecia w Chełmży”. Zadanie nr 3 „Modernizacja siłowni plenerowej oraz budowa placu zabaw przy „Orliku” ul. ks. St. W. Frelichowskiego”
 

 

Ogłoszenie nr 500176284-N-2018 z dnia 26-07-2018 r.

Chełmża:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 588707-N-2018
Data: 13/07/2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Miasto Chełmża, Krajowy numer identyfikacyjny 87111869000000, ul. ul. Gen. Hallera  2, 87140   Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 056 675-22-91, e-mail gkmum@post.pl, faks 056 675-21-22.
Adres strony internetowej (url):

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4
W ogłoszeniu jest: 3.1 Podstawowy zakres prac: Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch Otwartych Stref Aktywności - OSA w miejscowości Chełmża składających się z: placu zabaw, siłowni zewnętrznej, strefy relaksu i ogrodzenia z podziałem na - zadania 1 i 2 oraz modernizacja istniejącej siłowni plenerowej wraz z budową placu zabaw przy przy boisku „Orlik” zlokalizowanym przy ul.Ks. St. W. Frelichowskiego w Chełmży - zadanie 3. 3.1.1. Zadanie 1 - Otwarta Strefa Aktywności - OSA zlokalizowana przy ulicy Kościuszki na działce nr 61/75 w jednostce ewidencyjnej 041501_1, w obrębie ewidencyjnym 0006, składająca się z: 1. Placu zabaw o powierzchni 513,95 m2 wyposażonego w 9 urządzeń: - Basket zestaw gimnastyczny, - Gra integracyjna kółko i krzyżyk, - Dex – huśtawka wahadłowa podwójna, - Liczydło, - Domek zabawowy z werandą, - Karuzela, - Zestaw Baza treningowa dla małych astronautów, - Trampolina ziemna, - Zestaw wspinaczkowy. 2. Siłowni zewnętrznej o powierzchni 175,80 m2, wyposażonej w 6 urządzeń: - Narciarz, - Twister + steper, - Biegacz, - Orbitrek, - Rower, - Wioślarz. 3. Strefy relaksu: - Tablica informacyjna o wymiarach 0,70 x 0,50 m, wysokość 1,90 m, - Stojak na rowery, - Stół do szachów, - Ławki – 4szt, - Kosze na śmieci – 2szt, - Ogrodzenie stalowe o wysokości 1,0m, - Dojścia wykonanego z kostki betonowej, o szerokości 2m z kostki betonowej - Nasadzenia (60szt) – rodzaj i lokalizację należy ustalić z inwestorem. 3.1.2. Zadanie 2 - Otwarta Strefa Aktywności - OSA zlokalizowana przy Bulwarze 1000 - lecia na działce nr 13/19 w jednostce ewidencyjnej 041501_1, w obrębie ewidencyjnym 0006, składająca się z: 1. Placu zabaw o powierzchni 555,75 m2 wyposażonego w 9 urządzeń: - Tarcza, - Tablica rysunkowa potrójna, - Basket zestaw gimnastyczny, - Gra integracyjna kółko i krzyżyk, - Zestaw Baza treningowa dla małych astronautów, - Trampolina ziemna, - Sprężynowce, - Zestaw zabawowy, - Zjeżdżalnia. 2.Siłowni zewnętrznej o powierzchni 175,80 m2, wyposażonej w 6 urządzeń: - Narciarz, - Twister + steper, - Biegacz, - Orbitrek, - Rower, - Wioślarz, 3. Strefy relaksu: - Tablica informacyjna o wymiarach 0,70 x 0,50 m, wysokość 1,90 m, - Stojak na rowery, - Stół do szachów, - Ławki – 4szt, - Kosze na śmieci – 2szt, - Ogrodzenia stalowego o wysokości 1,0m, - Nawierzchnia żwirowa gr. 30 cm pod częścią urządzeń, - Nawierzchnia trawiasta na części siłowni i częściowo na placu zabaw, - Nasadzenia (60szt) – rodzaj i lokalizację ustalić z inwestorem. 3.1.3. Zadanie 3 – Modernizowana siłownia plenerowa i plac zabaw zlokalizowane przy boisku „Orlik”, dz. nr 230/2 obręb 0016 i dz. nr 142/2 obręb 0017 przy ulicy Ks. St. W. Frelichowskiego w Chełmży składać się będą z: 1. Placu zabaw wyposażonego w urządzenia zabawowe: - zestaw zabawowy (opis w załączniku do SIWZ) - szt. 1 - huśtawka ważka - szt. 1 - bujak na sprężynie - szt. 2 1.1. Dodatkowego wyposażenia placu zabaw: - ławka – 1szt, - kosz na śmieci – 1szt, - ogrodzenie stalowe koloru zielonego wysokości 1, 5m na cokole betonowym •z bramą o szerokości 2, 5 m, oraz furtką szerokości 1, 0 m zgodnie z planem zagospodarowaia terenu. 1.2. Strefy bezpieczeństwa dla urządzeń zabawowych wskazane na planie zagospodarowania terenu ograniczyć obrzeżami betonowymi o wymiarach 20cm x 6cm na ławach betonowych z betonu klasy B-15. Tak przygotowne strefy bezpieczeństwa należy wypełnić nawierzchnia bezpieczną. Nawierzchnia bezpieczna ze żwiru płukanego o grubości frakcji od 2mm-8mm. Grubość warstwy żwiru 20 cm na podsypce z piasku 10 cm - łączna grubość warstwy bezpiecznej 30 cm. Wokół każdego urządzenia zabawowego w wyznaczonej strefie nie może znajdować się inny element lub urządzenie wg. Normy PN-EN 1176-9. Uwaga: pozostały teren placu zabaw wyrównać i obsiać trawą. 2. Modernizowanej siłowni zewnętrznej poprzez montaż dwóch dodatkowych urządzeń - rower + jeździec – szt. 1, - Tai Chi – szt. 1. Urządzenia posadowić w terenie zielonym zgodnie z zaleceniami producenta.
W ogłoszeniu powinno być: 3.1 Podstawowy zakres prac: Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch Otwartych Stref Aktywności - OSA w miejscowości Chełmża składających się z: placu zabaw, siłowni zewnętrznej, strefy relaksu i ogrodzenia z podziałem na - zadania 1 i 2 oraz modernizacja istniejącej siłowni plenerowej wraz z budową placu zabaw przy przy boisku „Orlik” zlokalizowanym przy ul.Ks. St. W. Frelichowskiego w Chełmży - zadanie 3. 3.1.1. Zadanie 1 - Otwarta Strefa Aktywności - OSA zlokalizowana przy ulicy Kościuszki na działce nr 61/75 w jednostce ewidencyjnej 041501_1, w obrębie ewidencyjnym 0006, składająca się z: 1. Placu zabaw o powierzchni 478,65 m2 wyposażonego w 5 urządzeń: • Gra ‘’Kółko i krzyżyk’’ • Huśtawka MIX • Domek z podestem • Karuzela z trzema siedziskami • Zestaw sprawnościowy 2. Siłowni zewnętrznej o powierzchni 173,80 m2, wyposażonej w 6 urządzeń: • Orbitrek • Biegacz • Wioślarz • Wahadło • Rowerek • Wyciskanie 3. Strefy relaksu: - Tablica informacyjna - Regulamin, - Stojak na rowery 6 stanowiskowy, - Stół do szachów, - Ławki – 4szt, - Kosze na śmieci – 2szt, - Ogrodzenie stalowe o wysokości 1,0m, - Dojścia wykonanego z kostki betonowej, o szerokości 2m z kostki betonowej - Nasadzenia (60szt) – rodzaj i lokalizację należy ustalić z inwestorem. 3.1.2. Zadanie 2 - Otwarta Strefa Aktywności - OSA zlokalizowana przy Bulwarze 1000 - lecia na działce nr 13/19 w jednostce ewidencyjnej 041501_1, w obrębie ewidencyjnym 0006, składająca się z: 1. Placu zabaw o powierzchni 610,00 m2 wyposażonego w 9 urządzeń: • Gra ‘’Kółko i krzyżyk’’ • Huśtawka MIX • Domek z podestem • Karuzela z trzema siedziskami • Zestaw sprawnościowy 2.Siłowni zewnętrznej o powierzchni 155,00 m2, wyposażonej w 6 urządzeń: • Orbitrek • Biegacz • Wioślarz • Wahadło • Rowerek • Wyciskanie 3. Strefy relaksu: - Tablica informacyjna - regulamin, - Stojak na rowery, - Stół do szachów, - Ławki – 4szt, - Kosze na śmieci – 2szt, - Ogrodzenia stalowego o wysokości 1,0m, - Nawierzchnia żwirowa gr. 30 cm pod częścią urządzeń, - Nawierzchnia trawiasta na części siłowni i częściowo na placu zabaw, - Nasadzenia (60szt) – rodzaj i lokalizację ustalić z inwestorem. 3.1.3. Zadanie 3 – Modernizowana siłownia plenerowa i plac zabaw zlokalizowane przy boisku „Orlik”, dz. nr 230/2 obręb 0016 i dz. nr 142/2 obręb 0017 przy ulicy Ks. St. W. Frelichowskiego w Chełmży składać się będą z: 1. Placu zabaw wyposażonego w urządzenia zabawowe: - zestaw zabawowy (opis w załączniku do SIWZ) - szt. 1 - huśtawka ważka - szt. 1 - bujak na sprężynie - szt. 2 1.1. Dodatkowego wyposażenia placu zabaw: - ławka – 1szt, - kosz na śmieci – 1szt, - ogrodzenie stalowe koloru zielonego wysokości 1, 5m na cokole betonowym •z bramą o szerokości 2, 5 m, oraz furtką szerokości 1, 0 m zgodnie z planem zagospodarowaia terenu. 1.2. Strefy bezpieczeństwa dla urządzeń zabawowych wskazane na planie zagospodarowania terenu ograniczyć obrzeżami betonowymi o wymiarach 20cm x 6cm na ławach betonowych z betonu klasy B-15. Tak przygotowne strefy bezpieczeństwa należy wypełnić nawierzchnia bezpieczną. Nawierzchnia bezpieczna ze żwiru płukanego o grubości frakcji od 2mm-8mm. Grubość warstwy żwiru 20 cm na podsypce z piasku 10 cm - łączna grubość warstwy bezpiecznej 30 cm. Wokół każdego urządzenia zabawowego w wyznaczonej strefie nie może znajdować się inny element lub urządzenie wg. Normy PN-EN 1176-9. Uwaga: pozostały teren placu zabaw wyrównać i obsiać trawą. 2. Modernizowanej siłowni zewnętrznej poprzez montaż dwóch dodatkowych urządzeń - rower + jeździec – szt. 1, - Tai Chi – szt. 1. Urządzenia posadowić w terenie zielonym zgodnie z zaleceniami producenta.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2
W ogłoszeniu jest: Data: 2018-07-31, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2018-08-10, godzina: 10:00,

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.8
W ogłoszeniu jest: zakończenia: 2018-10-31
W ogłoszeniu powinno być: zakończenia: 2018-11-09

Burmistrz Miasta

(-) Jerzy Czerwiński

 

 

drukuj (Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w przetargu nieograniczonym na : Zadanie nr 1 „Budowa Otwartych Stref Aktywności – zadanie 1 Otwarta Strefa Aktywności przy ulicy Kościuszki w Chełmży”. Zadanie nr 2 „Budowa Otwartych Stref Aktywności – zadanie 2 Otwarta Strefa Aktywności przy Bulwarze 1000-lecia w Chełmży”. Zadanie nr 3 „Modernizacja siłowni plenerowej oraz budowa placu zabaw przy „Orliku” ul. ks. St. W. Frelichowskiego”)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sławomir Cyrklaff
    data wytworzenia: 2018-07-26
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2018-07-26 10:37

Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

drukuj (Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sławomir Cyrklaff
    data wytworzenia: 2018-07-26
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2018-07-26 12:18

Odpowiedzi i wyjaśnienia do zapytań oferentów dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Zadanie nr 1 „Budowa Otwartych Stref Aktywności – zadanie 1 Otwarta Strefa Aktywności przy ulicy Kościuszki w Chełmży”. Zadanie nr 2 „Budowa Otwartych Stref Aktywności – zadanie 2 Otwarta Strefa Aktywności przy Bulwarze 1000-lecia w Chełmży”. Zadanie nr 3 „Modernizacja siłowni plenerowej oraz budowa placu zabaw przy „Orliku” ul. ks. St. W. Frelichowskiego”

drukuj (Odpowiedzi i wyjaśnienia do zapytań oferentów dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Zadanie nr 1 „Budowa Otwartych Stref Aktywności – zadanie 1 Otwarta Strefa Aktywności przy ulicy Kościuszki w Chełmży”. Zadanie nr 2 „Budowa Otwartych Stref Aktywności – zadanie 2 Otwarta Strefa Aktywności przy Bulwarze 1000-lecia w Chełmży”. Zadanie nr 3 „Modernizacja siłowni plenerowej oraz budowa placu zabaw przy „Orliku” ul. ks. St. W. Frelichowskiego”)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sławomir Cyrklaff
    data wytworzenia: 2018-08-01
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2018-08-01 13:36

Chełmża, dnia 10.08.2018 r.

GKM.271.1.13.2018

 

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

w przetargu nieograniczonym

( art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych)

na Zadanie nr 1 „Budowa Otwartych Stref Aktywności – zadanie 1 Otwarta Strefa Aktywności przy ulicy Kościuszki w Chełmży”. Zadanie nr 2 „Budowa Otwartych Stref Aktywności – zadanie 2 Otwarta Strefa Aktywności przy Bulwarze 1000-lecia w Chełmży”. Zadanie nr 3 „Modernizacja siłowni plenerowej oraz budowa placu zabaw przy „Orliku” ul. ks. St. W. Frelichowskiego”

 

  1. Zamawiający na otwarciu ofert poinformował, iż na ww. zmówienie zamierza przeznaczyć kwotę: 300.000,00 zł brutto

 

  1. W przetargu w terminie została złożona jedna oferta tj.:

Oferta nr 1 – GRAS OGRODY s.c. Nowa Chełmża, ul. Marka Grubeckiego 3, 87 – 140 Chełmża.

  1. Cena, termin wykonania zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności zawarte w ofercie:

 

- cena - 276.000,00 zł brutto z VAT

- termin wykonania zadania – 31.10.2018 r.

- gwarancja – 4 lata

- termin płatności – 30 dni licząc od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego

 

 

 

 

                                                                                              Burmistrz Miasta

mgr Jerzy Czerwiński

 

 

drukuj ()

Metryka

  • opublikował: Paweł Zdrojewski
    data publikacji: 2018-08-13 11:24

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO na Budowę otwartych stref aktywności (Zadanie nr 1 „Budowa Otwartych Stref Aktywności – zadanie 1 Otwarta Strefa Aktywności przy ulicy Kościuszki w Chełmży”. Zadanie nr 2 „Budowa Otwartych Stref Aktywności – zadanie 2 Otwarta Strefa Aktywności przy Bulwarze 1000-lecia w Chełmży”. Zadanie nr 3 „Modernizacja siłowni plenerowej oraz budowa placu zabaw przy „Orliku” ul. ks. St. W. Frelichowskiego”

Chełmża, dnia 21.08.2018 r.

GKM.271.1.13.2018

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ

OFERTY ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

            Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579, z późń. zm.) niniejszym informuję, iż w prowadzonym przez Gminę Miasto Chełmża, z siedzibą przy ul. Gen. J. Hallera 2 w Chełmży, postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego na Budowę otwartych stref aktywności (Zadanie nr 1 „Budowa Otwartych Stref Aktywności – zadanie 1 Otwarta Strefa Aktywności przy ulicy Kościuszki w Chełmży”. Zadanie nr 2 „Budowa Otwartych Stref Aktywności – zadanie 2 Otwarta Strefa Aktywności przy Bulwarze 1000-lecia w Chełmży”. Zadanie nr 3 „Modernizacja siłowni plenerowej oraz budowa placu zabaw przy „Orliku” ul. ks. St. W. Frelichowskiego”) (znak GKM.271.1.13.2018), jako ofertę najkorzystniejszą na realizację zadania wybrano ofertę przedstawioną przez GRAS OGRODY s. c. Nowa Chełmża, ul. Marka Grubeckiego 3, 87-140 Chełmża. 

            Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: cena, gwarancja tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach niepodlegających odrzuceniu – 276 000,00 zł brutto z VAT, gwarancję 48 miesięcy (4 lata). W związku z powyższym uzyskała najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego tj. 100.

           

            Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu złożona została jedna oferta:

Oferta nr 1 – GRAS OGRODY s. c. Nowa Chełmża, ul. Marka Grubeckiego 3, 87-140 Chełmża

- cena – 276 000,00 zł brutto z VAT,

- gwarancja 48 miesięcy,

Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryteriów cena (60%) i gwarancja (40%) – 100,00.

Burmistrz Miasta

/-/ Jerzy Czerwiński

 

drukuj (OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO na Budowę otwartych stref aktywności (Zadanie nr 1 „Budowa Otwartych Stref Aktywności – zadanie 1 Otwarta Strefa Aktywności przy ulicy Kościuszki w Chełmży”. Zadanie nr 2 „Budowa Otwartych Stref Aktywności – zadanie 2 Otwarta Strefa Aktywności przy Bulwarze 1000-lecia w Chełmży”. Zadanie nr 3 „Modernizacja siłowni plenerowej oraz budowa placu zabaw przy „Orliku” ul. ks. St. W. Frelichowskiego”)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2018-08-21
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2018-08-21 14:41

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 408339
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2022-10-19 07:59:30