Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.chelmza.pl
Treść strony
Przetarg nieograniczony na Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu: „ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SIECI KANALIZACYJNEJ I WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE MIASTA CHEŁMŻY” w podziale na Zadania: Zadanie I - Osiedle Górna Zadanie II - Osiedle Kościuszki Zadanie III - Sikorskiego
Ogłoszenie nr 597897-N-2018 z dnia 2018-08-09 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktra i Środowisko 2014-2020 Działanie 2.3 Gospodarka wodnościekowa w aglomeracjach
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://www.bip.chelmza.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
wersja papierowa na adres zamawiającego
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu: „ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SIECI KANALIZACYJNEJ I WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE MIASTA CHEŁMŻY” w podziale na Części – Zadania: Zadanie I - Osiedle Górna Zadanie II - Osiedle Kościuszki Zadanie III - Sikorskiego
Numer referencyjny: GKM.271.1.14.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania „Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie miasta Chełmży” w podziale na Zadania: Zadanie I – Osiedle Górna, Zadanie II – Osiedle Kościuszki, Zadanie III – Sikorskiego. Projekt realizowany będzie na terenie Gminy Miasta Chełmży i składa się z 3 zadań, które realizowane będą w różnych częściach miasta, nie są z sobą połączone w sposób bezpośredni i nie oddziałują na siebie. Zadanie I - Osiedle Górna, obejmuje: 1. Budowę sieci kanalizacji sanitarnej o długości około 1,03 km. 2. Budowę kanału tłocznego o długości około 0,034 km. 3. Budowę sieci kanalizacji deszczowej o długości około 0,51 km. 4. Budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej. 5. Budowę przyłączy kanalizacji deszczowej. 6. Budowę przyłącza wodociągowego. 7. Budowę tłoczni ścieków – szt. 1 wraz z zagospodarowaniem i monitoringiem. ZADANIE II – Osiedle Kościuszki, obejmuje: 1. Budowę/przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej o długości około 3,32 km. 2. Budowę kanału tłocznego o długości około 0,75 km. 3. Budowę sieci kanalizacji deszczowej o długości około 1,74 km. 4. Budowę sieci wodociągowej o długości około 1,26 km. 5. Budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej. 6. Budowę przyłączy kanalizacji deszczowej. 7. Budowę przyłączy wodociągowych. 8. Budowę tłoczni ścieków – szt. 5 wraz z zagospodarowaniem i monitoringiem. ZADANIE III – Sikorskiego, obejmuje: 1. Przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku około 0,26 km (likwidacja istniejącej sieci kanalizacji ogólnospławnej i budowa rozdzielczej sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej) 2. Budowę (wymianę) przyłączy kanalizacji sanitarnej. 3. Budowę (wymianę) przyłączy kanalizacji deszczowej. 4. Budowę(wymianę) przyłączy wodociągowych. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, dokumenty formalno – prawne, wymagania ogólne oraz STWiORB. 2.3. Termin realizacji zamówienia ZADANIE I – Osiedle Górna: Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2020 r. do 31.08.2020 r. ZADANIE II – Osiedle Kościuszki: Termin realizacji zamówienia: od 01.04.2018 r. do 30.06.2020 r. ZADANIE III - Sikorskiego: Termin realizacji zamówienia: 5 miesięcy od dnia podpisania umowy
II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111200-0 |
45232423-3 |
45232410-9 |
45255600-5 |
45232400-6 |
45231300-8 |
45232460-4 |
45232150-8 |
45100000-8 |
45111200-0 |
45223200-8 |
45232421-9 |
45233140-2 |
45233223-8 |
45311200-2 |
45000000-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień na podobne roboty budowlane lub usługi, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, Zakres robót budowlanych objętych zamówieniami na podobne roboty budowlane lub usługi do 10 % zamówienia podstawowego,podstawowego i dotyczyć może: rozwiązywania kolizji na budowanych sieciach, budowy przyłączy oraz dodatkowych odcinków sieci, które nie były możliwe do przewidzenia na etapie wykonywania dokumentacji projektowej. Zamawiający może udzielić jednego, bądź kilku zamówień na powyższe roboty. W tym zakresie stosuje się odpowiednio procedurę określoną we Wzorze Umowy – Tom II SIWZ.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-08-31
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia ZADANIE I – Osiedle Górna: Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2020 r. do 31.08.2020 r. ZADANIE II – Osiedle Kościuszki: Termin realizacji zamówienia: od 01.04.2018 r. do 30.06.2020 r. ZADANIE III - Sikorskiego: Termin realizacji zamówienia: 5 miesięcy od dnia podpisania umowy
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż: 4 000 000,00 zł oraz Wykazanie, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości: 1 800 000,00 zł W przypadku podania wartości w walucie obcej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych dla niniejszego postępowania. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunki z pkt.3.2. b) mogą być spełnione łącznie przez składających wspólnie ofertę.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zdolność techniczna: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonał (zakończył) co najmniej: 2 zakończone zadania ( dla których został podpisany protokół odbioru robót lub Świadectwo Przejęcia lub dokonano zgłoszenie o zakończeniu realizacji robót budowlanych) obejmujące realizację roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej o łącznej wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł netto obu zadań. Zdolność zawodowa: Funkcja Wykształcenie/Uprawnienia Doświadczenie Kierownik Budowy – osoba ta będzie pełniła również funkcję Kierownika robót sanitarnych oraz funkcję Przedstawiciela Wykonawcy Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach - Minimum 10 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót sanitarnych , - Doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót sanitarnych lub budowy na 1 zakończonym zadaniu obejmującym realizację robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej lub wodociągowej o łącznej wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł netto Kierownik Robót drogowych Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach - Minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi drogowymi jako kierownik robót lub budowy Kierownik Robót elektrycznych Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - Minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi elektrycznymi jako kierownik robót lub budowy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca powinien zapewnić kluczowym specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, która może być niezbędna do wykonania kontraktu na roboty, np. poza wskazanymi w ofercie kluczowymi specjalistami należy zapewnić m.in. kierowników robót nie wskazanych jako kluczowi specjaliści, koniecznych do realizacji zakresu robót wchodzących w zakres części zamówienia; specjalistę ds. BHP. Wynagrodzenie ww. personelu musi zostać uwzględnione w cenie ofertowej. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dobór personelu dodatkowego. Za zakończone zadanie (zadania) należy rozumieć zadanie dla którego z podpisany został końcowy protokół odbioru robót lub dokument równoważny. W przypadku, gdy wartość wskazanych w warunkach robót realizowanych przez Wykonawcę wykazanych na spełnienie warunku będzie określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji Kierownika Budowy z innymi funkcjami. Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i uprawniają do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego postępowania oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65 z późn. zm.) 3.3. Powołanie się w ofercie na zasoby osób trzecich a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej i ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. b) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zobowiązanie w formie pisemnej (oryginału) Wykonawca załącza do oferty. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda złożenia w ofercie dokumentów które określają w szczególności zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego oraz czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczącym wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą c) Zamawiający ocenia, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 i ust. 5 pkt 1,2, 4-8 Ustawy. d) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. e) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. f) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający będzie żądać, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 3.2. 3.4. Informacje dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. d) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ). e) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. f) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert, w wysokości określonej przez Zamawiającego w pkt. 3.2. b). Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt. 3.2. b). wykaz robót budowlanych odpowiadających warunkowi określonemu w pkt 3.2.c) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia odpowiadających warunkowi określonemu w pkt. 3.2. d), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu; b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 6.3. Miejsce wniesienia wadium Wadium należy wnieść w wymaganej kwocie do dnia 31.08.2018 r. do godziny: 1000 : a) wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 50 9486 0005 0000 2828 2000 0022 z dopiskiem „Wadium dla zamówienia nr GKM.271.1.14.2018” b) ksero dowodu wpłaty wadium należy załączyć do oferty; c) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż pieniądzu winien być dostarczony Zamawiającemu wraz z ofertą w oryginale. d) Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 6.2 b-e), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, przy czym: – dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze żądanie; – dokumenty te zostaną złożone w oryginale e) skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 6.3 lit a), przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert). 6.4. Zwrot i zatrzymanie wadium a) Zwrot wadium Wykonawcom nie wybranym do wykonania zamówienia nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 Ustawy; b) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 6.4 lit. e); c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem składania ofert; d) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 Ustawy. e) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: i. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, ii. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, iii. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena oferty | 60,00 |
doświadczenie kierownika budowy | 8,00 |
okres zgłaszania wad | 32,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w umowie, stosownie do art. 144 ust. 1 ustawy Pzp w następujących przypadkach: a) Zmiana warunków oraz uzgodnień koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia; b) Rezygnacja z części robót nieprzekraczających jednak 15 % wynagrodzenia Wykonawcy (roboty zaniechane); c) Zmiany powodujące obniżenie kosztów realizacji inwestycji/eksploatacji wybudowanego obiektu, zastosowanie nowszych technologii/rozwiązań itp. d) Zmiany, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, które są konieczne dla prawidłowej realizacji inwestycji; e) Zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji Kontraktu, spowodowanych działaniem osób trzecich; f) Wprowadzenie podwykonawstwa lub rozszerzenie zakresu podwykonawstwa wskazanego w ofercie, w przypadku gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego; g) Zmiany terminów płatności będących następstwem zaistnienia siły wyższej oraz zmiany harmonogramu spływu środków finansujących zamówienie z instytucji finansujących; h) Zmiany zastosowań projektowych innych niż opisano w SIWZ, pod warunkiem uzyskania akceptacji Zamawiającego, muszą one być co najmniej równoważne lub lepsze niż te, które opisano w SIWZ; i) Zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowalnych; j) Zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku: A. zaistnienia siły wyższej; B. nie ujęte (nie zinwentaryzowane) uzbrojenie podziemne, które nie zostało uwzględnione na mapach do celów projektowych; C. związane z zatrzymaniem robót przez urzędy Nadzoru Budowlanego; D. związane z odkryciem w gruncie przedmiotów niemożliwych do zidentyfikowania przed przystąpieniem do robót budowlanych takich jak m.in. głazy, niewybuchy, przedmioty wymagające ochrony Konserwatora Zabytków, poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia; E. wynikające z nieprzewidzianych sytuacji takich jak kolizje z innymi urządzeniami podziemnymi, powodujące zniszczenia, uszkodzenia, wymagające naprawy wpływające na zmianę terminu realizacji inwestycji; F. wystąpienia konieczności wprowadzenia robót zamiennych; G. w przypadku ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, k) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany w umowie w przypadku uzyskania decyzji rozstrzygających zgodnie z Klauzulą 20 Warunków Kontraktu, i/lub zawarcia ugody przedsądowej, o której mowa w art. 184 k.p.c. 2. Procedura zmiany umowy musi każdorazowo następować zgodnie z kl. 13 Warunków Kontraktowych. 3. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek zmian zapisów umowy, zmiany te zostaną przeprowadzone według następującej procedury: a) Strona inicjująca niezwłocznie prześle drugiej Stronie projekt zmiany umowy (aneks) wraz z pisemnym uzasadnieniem uwzględniającym (stan faktyczny i prawny) wymogi ustawy Pzp; b) Druga Strona udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy; c) Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy jest zgoda obu stron wyrażona w formie pisemnej pod rygorem nieważności. d) Strony ustalają, że ryczałtowe wynagrodzenie może ulec zmianie na skutek sytuacji wymienionych w Klauzuli 13.3 WSK. e) W przypadku zaistnienia robót zaniechanych, przez które Zamawiający rozumie roboty których wykonanie stało się zbędne, podstawą określenia ich wartości będzie protokół konieczności uzgodniony przez Strony oraz wycenę opracowaną przez Wykonawcę zgodnie z ust. 4 poniżej. 4. Wycena robót zamiennych czy dodatkowych a także robót zaniechanych zostanie ustalona przez Wykonawcę i zatwierdzona przez Zamawiającego na podstawie kosztorysu opracowanego przez Wykonawcę metodą kalkulacji szczegółowej opartej o KNR uwzględniającej zatwierdzoną przez Zamawiającego technologię robót oraz przedmiar robót. Wykonawca w wycenie uwzględni wartość narzutów (koszty materiałów, koszty pośrednie, koszty zakupu, koszty transportu i zysk) oraz robocizny na podstawie średnich cen czynników produkcji SEKOCENBUD lub równoważnych, dla województwa kujawsko - pomorskiego aktualnych na dzień wszczęcia procedury zmian, o ile niemożliwe będzie przyjęcie stawek i narzutów ustalonych przez Wykonawcę w kosztorysie, stanowiącym załącznik do umowy. Ustalone przez Wykonawcę stawki stanowią podstawę do negocjacji Stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-31, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2018-08-09 13:24
- zmodyfikował: Paweł Zdrojewskiostatnia modyfikacja: 2018-08-09 13:56
- TOM_I_IDW.pdf (PDF) 599.99kB
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2018-08-09 13:24
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2018-08-09 13:24
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2018-08-09 13:24
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2018-08-09 13:24
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2018-08-09 13:24
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2018-08-09 13:24
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2018-08-09 13:24
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2018-08-09 13:24
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2018-08-09 13:24
- TOM_II_SWK_ZALACZNIKI.pdf (PDF) 584.16kB
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2018-08-09 13:24
- TOM_II_UMOWA_OWK.pdf (PDF) 204.79kB
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2018-08-09 13:24
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2018-08-09 13:24
- TOM_III_OPZ.pdf (PDF) 199.98kB
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2018-08-09 13:24
- TOM IV Preambuła.docx (DOCX) 69.01kB
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2018-08-10 08:55
- TOM IV Wykaz cen.xlsx (XLSX) 19.65kB
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2018-08-10 08:55
- Dokumentacja cz I.zip (ZIP) 26482.79kB
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2018-08-09 13:24
- Dokumentacja cz II.zip (ZIP) 38933.88kB
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2018-08-09 13:24
- Dokumentacja cz III.zip (ZIP) 52793.39kB
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2018-08-09 13:24
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2018-08-09 13:24
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 09/08/2018
Adres strony internetowej (url):
Numer sekcji: II
Punkt: II.1)
W ogłoszeniu jest: Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu: „ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SIECI KANALIZACYJNEJ I WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE MIASTA CHEŁMŻY” w podziale na Części -Zadania: Zadanie I - Osiedle Górna Zadanie II - Osiedle Kościuszki Zadanie III - Sikorskiego
W ogłoszeniu powinno być: Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu: „ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SIECI KANALIZACYJNEJ I WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE MIASTA CHEŁMŻY” w podziale na Zadania: Zadanie I - Osiedle Górna Zadanie II - Osiedle Kościuszki Zadanie III - Sikorskiego
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.9)
W ogłoszeniu jest: Termin realizacji zamówienia ZADANIE I – Osiedle Górna: Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2020 r. do 31.08.2020 r. ZADANIE II – Osiedle Kościuszki: Termin realizacji zamówienia: od 01.04.2018 r. do 30.06.2020 r. ZADANIE III - Sikorskiego: Termin realizacji zamówienia: 5 miesięcy od dnia podpisania umowy
W ogłoszeniu powinno być: 2.3. Termin realizacji zamówienia ZADANIE I – Osiedle Górna: Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2020 r. do 31.08.2020 r. ZADANIE II – Osiedle Kościuszki: Termin realizacji zamówienia: od 01.04.2019 r. do 30.06.2020 r. ZADANIE III - Sikorskiego: Termin realizacji zamówienia: 5 miesięcy od dnia podpisania umowy
drukuj (OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA)
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2018-08-09 13:47
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 09/08/2018
Adres strony internetowej (url):
Numer sekcji: IV. Procedura
Punkt: IV.1.2
W ogłoszeniu jest: Tak Informacja na temat wadium Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu; b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 6.3. Miejsce wniesienia wadium Wadium należy wnieść w wymaganej kwocie do dnia 31.08.2018 r. do godziny: 1000 : a) wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 50 9486 0005 0000 2828 2000 0022 z dopiskiem „Wadium dla zamówienia nr GKM.271.1.14.2018” b) ksero dowodu wpłaty wadium należy załączyć do oferty; c) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż pieniądzu winien być dostarczony Zamawiającemu wraz z ofertą w oryginale. d) Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 6.2 b-e), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, przy czym: – dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze żądanie; – dokumenty te zostaną złożone w oryginale e) skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 6.3 lit a), przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert). 6.4. Zwrot i zatrzymanie wadium a) Zwrot wadium Wykonawcom nie wybranym do wykonania zamówienia nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 Ustawy; b) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 6.4 lit. e); c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem składania ofert; d) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 Ustawy. e) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: i. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, ii. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, iii. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
W ogłoszeniu powinno być: Tak Informacja na temat wadium Wysokość wadium 350 000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu; b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 6.3. Miejsce wniesienia wadium Wadium należy wnieść w wymaganej kwocie do dnia 31.08.2018 r. do godziny: 1000 : a) wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 50 9486 0005 0000 2828 2000 0022 z dopiskiem „Wadium dla zamówienia nr GKM.271.1.14.2018” b) ksero dowodu wpłaty wadium należy załączyć do oferty; c) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż pieniądzu winien być dostarczony Zamawiającemu wraz z ofertą w oryginale. d) Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 6.2 b-e), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, przy czym: – dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze żądanie; – dokumenty te zostaną złożone w oryginale e) skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 6.3 lit a), przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert). 6.4. Zwrot i zatrzymanie wadium a) Zwrot wadium Wykonawcom nie wybranym do wykonania zamówienia nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 Ustawy; b) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 6.4 lit. e); c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem składania ofert; d) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 Ustawy. e) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: i. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, ii. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, iii. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
drukuj (OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA)
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2018-08-10 07:27
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Chełmża, dnia 28.08.2018 r.
Nr sprawy: GKM.271.1.14.2018
Ogłoszenie nr 500205854-N-2018 z dnia 28-08-2018 r.
Chełmża:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 597897-N-2018
Data: 09/08/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miasto Chełmża, Krajowy numer identyfikacyjny 87111869000000, ul. ul. Gen. Hallera 2, 87140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 056 675-22-91, e-mail gkmum@post.pl, faks 056 675-21-22.
Adres strony internetowej (url): https://www.bip.chelmza.pl/1532,zamowienia-publiczne?tresc=71799
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.1.3
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: Zdolność techniczna: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonał (zakończył) co najmniej: 2 zakończone zadania ( dla których został podpisany protokół odbioru robót lub Świadectwo Przejęcia lub dokonano zgłoszenie o zakończeniu realizacji robót budowlanych) obejmujące realizację roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej o łącznej wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł netto obu zadań. Zdolność zawodowa: Funkcja Wykształcenie/Uprawnienia Doświadczenie Kierownik Budowy – osoba ta będzie pełniła również funkcję Kierownika robót sanitarnych oraz funkcję Przedstawiciela Wykonawcy Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach - Minimum 10 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót sanitarnych , - Doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót sanitarnych lub budowy na 1 zakończonym zadaniu obejmującym realizację robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej lub wodociągowej o łącznej wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł netto Kierownik Robót drogowych Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach - Minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi drogowymi jako kierownik robót lub budowy Kierownik Robót elektrycznych Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - Minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi elektrycznymi jako kierownik robót lub budowy Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak Informacje dodatkowe: Wykonawca powinien zapewnić kluczowym specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, która może być niezbędna do wykonania kontraktu na roboty, np. poza wskazanymi w ofercie kluczowymi specjalistami należy zapewnić m.in. kierowników robót nie wskazanych jako kluczowi specjaliści, koniecznych do realizacji zakresu robót wchodzących w zakres części zamówienia; specjalistę ds. BHP. Wynagrodzenie ww. personelu musi zostać uwzględnione w cenie ofertowej. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dobór personelu dodatkowego. Za zakończone zadanie (zadania) należy rozumieć zadanie dla którego z podpisany został końcowy protokół odbioru robót lub dokument równoważny. W przypadku, gdy wartość wskazanych w warunkach robót realizowanych przez Wykonawcę wykazanych na spełnienie warunku będzie określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji Kierownika Budowy z innymi funkcjami. Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i uprawniają do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego postępowania oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65 z późn. zm.) 3.3. Powołanie się w ofercie na zasoby osób trzecich a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej i ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. b) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zobowiązanie w formie pisemnej (oryginału) Wykonawca załącza do oferty. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda złożenia w ofercie dokumentów które określają w szczególności zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego oraz czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczącym wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą c) Zamawiający ocenia, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 i ust. 5 pkt 1,2, 4-8 Ustawy. d) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. e) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. f) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający będzie żądać, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 3.2. 3.4. Informacje dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. d) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ). e) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. f) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
W ogłoszeniu powinno być: Określenie warunków: Zdolność techniczna: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonał (zakończył) co najmniej: 2 zakończone zadania ( dla których został podpisany protokół odbioru robót lub Świadectwo Przejęcia lub dokonano zgłoszenie o zakończeniu realizacji robót budowlanych) obejmujące realizację roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej lub wodociągowej o łącznej wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł netto obu zadań. Zdolność zawodowa: Funkcja Wykształcenie/Uprawnienia Doświadczenie Kierownik Budowy – osoba ta będzie pełniła również funkcję Kierownika robót sanitarnych oraz funkcję Przedstawiciela Wykonawcy Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach - Minimum 10 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót sanitarnych , - Doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót sanitarnych lub budowy na 1 zakończonym zadaniu obejmującym realizację robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej lub wodociągowej o łącznej wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł netto Kierownik Robót drogowych Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach - Minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi drogowymi jako kierownik robót lub budowy Kierownik Robót elektrycznych Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - Minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi elektrycznymi jako kierownik robót lub budowy Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak Informacje dodatkowe: Wykonawca powinien zapewnić kluczowym specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, która może być niezbędna do wykonania kontraktu na roboty, np. poza wskazanymi w ofercie kluczowymi specjalistami należy zapewnić m.in. kierowników robót nie wskazanych jako kluczowi specjaliści, koniecznych do realizacji zakresu robót wchodzących w zakres części zamówienia; specjalistę ds. BHP. Wynagrodzenie ww. personelu musi zostać uwzględnione w cenie ofertowej. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dobór personelu dodatkowego. Za zakończone zadanie (zadania) należy rozumieć zadanie dla którego z podpisany został końcowy protokół odbioru robót lub dokument równoważny. W przypadku, gdy wartość wskazanych w warunkach robót realizowanych przez Wykonawcę wykazanych na spełnienie warunku będzie określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji Kierownika Budowy z innymi funkcjami. Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i uprawniają do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego postępowania oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65 z późn. zm.) 3.3. Powołanie się w ofercie na zasoby osób trzecich a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej i ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. b) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zobowiązanie w formie pisemnej (oryginału) Wykonawca załącza do oferty. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda złożenia w ofercie dokumentów które określają w szczególności zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego oraz czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczącym wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą c) Zamawiający ocenia, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 i ust. 5 pkt 1,2, 4-8 Ustawy. d) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. e) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. f) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający będzie żądać, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 3.2. 3.4. Informacje dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. d) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ). e) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. f) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.1.2
W ogłoszeniu jest: Tak Informacja na temat wadium Wysokość wadium 350 000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu; b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 6.3. Miejsce wniesienia wadium Wadium należy wnieść w wymaganej kwocie do dnia 31.08.2018 r. do godziny: 1000 : a) wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 50 9486 0005 0000 2828 2000 0022 z dopiskiem „Wadium dla zamówienia nr GKM.271.1.14.2018” b) ksero dowodu wpłaty wadium należy załączyć do oferty; c) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż pieniądzu winien być dostarczony Zamawiającemu wraz z ofertą w oryginale. d) Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 6.2 b-e), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, przy czym: – dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze żądanie; – dokumenty te zostaną złożone w oryginale e) skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 6.3 lit a), przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert). 6.4. Zwrot i zatrzymanie wadium a) Zwrot wadium Wykonawcom nie wybranym do wykonania zamówienia nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 Ustawy; b) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 6.4 lit. e); c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem składania ofert; d) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 Ustawy. e) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: i. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, ii. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, iii. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
W ogłoszeniu powinno być: Tak Informacja na temat wadium Wysokość wadium 350 000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu; b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 6.3. Miejsce wniesienia wadium Wadium należy wnieść w wymaganej kwocie do dnia 07.09.2018 r. do godziny: 10:00 a) wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 50 9486 0005 0000 2828 2000 0022 z dopiskiem „Wadium dla zamówienia nr GKM.271.1.14.2018” b) ksero dowodu wpłaty wadium należy załączyć do oferty; c) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż pieniądzu winien być dostarczony Zamawiającemu wraz z ofertą w oryginale. d) Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 6.2 b-e), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, przy czym: – dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze żądanie; – dokumenty te zostaną złożone w oryginale e) skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 6.3 lit a), przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert). 6.4. Zwrot i zatrzymanie wadium a) Zwrot wadium Wykonawcom nie wybranym do wykonania zamówienia nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 Ustawy; b) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 6.4 lit. e); c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem składania ofert; d) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 Ustawy. e) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: i. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, ii. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, iii. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2
W ogłoszeniu jest: Data: 2018-08-31, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polski
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2018-09-07, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polski
Burmistrz Miasta
(-) Jerzy Czeriwński
drukuj (OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2018-08-28
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-08-28 15:27
Zmiana treści specyfikacji
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2018-08-28
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-08-28 15:31
drukuj (Zmiana treści specyfikacji)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2018-08-28
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-08-28 15:31
- zmodyfikował: Jarosław Smyczyńskiostatnia modyfikacja: 2018-08-28 15:31
Odpowiedzi i wyjaśnienia do zapytań oferentów dotyczące przetargu na „Rozbudowę i modernizację sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie Miasta Chełmży”...
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2018-08-28
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-08-28 15:42
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2018-08-28
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-08-28 15:42
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2018-08-28
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-08-28 15:39
Informacja z otwarcia ofert
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2018-09-07
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-09-07 13:42
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2018-10-04
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-10-04 08:37
drukuj (Informacja z otwarcia ofert)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2018-09-07
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-09-07 13:42
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty zamówienia publicznego na Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu: „ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SIECI KANALIZACYJNEJ I WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE MIASTA CHEŁMŻY” w podziale na Zadania: Zadanie I - Osiedle Górna Zadanie II - Osiedle Kościuszki Zadanie III - Sikorskiego
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2018-10-05
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-10-05 09:09
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2018-10-05
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-10-05 09:07