Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

Zapytanie ofertowe (SOR.271.6.2023) na zakup serwera i dysków twardych do serwerów dla Urzędu Miasta Chełmży i Miejskiego Ośrodka pomocy Społecznej w Chełmży

logo

Zapytanie ofertowe (SOR.271.6.2023)

na zakup serwera i dysków twardych do serwerów dla Urzędu Miasta Chełmży i Miejskiego Ośrodka pomocy Społecznej w Chełmży

o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.)

Zamawiający
Gmina Miasta Chełmża

NIP 8792582481 REGON 871118690

I.

Opis przedmiotu zamówienia Urząd Miasta opisany jest w załączniku nr 1

II.

Termin i miejsce wykonania zamówienia.
Miejsce wykonania zamówienia: Urząd Miasta Chełmży, ul. Hallera 2, 87-140 Chełmża

Potwierdzeniem wykonania zamówienia jest podpisany protokół dostawy serwisu do dnia 30 kwietnia 2023r.

 

IV. Kod CPV:      48823000-3

Pełna nazwa:    Serwery plików

Kod:     32582000-6

Pełna nazwa:    Nośniki danych

Kod:     48822000-6

Pełna nazwa:    Serwery komputerowe

V. Kryteria wyboru oferty:

Kryterium nr 1 – Cena brutto: 100% - kryterium oznacza najniższą cenę. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów. Ocena oferty w ramach niniejszego kryterium - cena brutto: będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (całkowitej, łącznej za wykonanie przedmiotu zamówienia), podanej przez Wykonawcę w Ofercie. Każda oferta poddana ocenie, odrębnie w każdej części stanowiącej przedmiot zamówienia, otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą ze wzoru: P(x) =Cmin/Cx×100, gdzie: P(x) – liczba punktów otrzymanych przez ofertę „x”; Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; Cx – cena podana w badanej ofercie badanej „x”. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca i być przyznana ofercie: 100,00. Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów przyznaną wg wzoru wskazanego powyżej, odrębnie w ramach poszczególnych części zamówienia. W przypadku, gdy nie da się wyłonić oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że minimum dwie oferty mają równą liczbę punktów, Zamawiający zastosuje właściwą procedurę określoną w art. 248 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

VI. Termin związania ofertą i płatność

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia, w którym upływa dzień na składanie ofert. Płatność nastąpi w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy (od dnia skutecznego dostarczenia faktury, na podstawie podpisanego przez Strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia).
VII. Miejsce, sposób i termin składania ofert:

1. Ofertę cenową z należy przekazać Zamawiającemu na formularzu ofertowym [zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3] do dnia 24 stycznia 2023 roku (włącznie):

a) W oryginale, w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego, którym jest Urząd Miasta Chełmży, ul. gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża w godzinach funkcjonowania – osobiście, posłańcem, za pośrednictwem poczty lub kuriera. Oferty należy umieścić w zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej kopercie oznaczonej napisem: „serwer dla Urzędu” lub

b) drogą elektroniczną na adres: informatyk@um.chelmza.pl w temacie: „Serwer dla Urzędu”.
Kompletna oferta musi zawierać:

a) Formularz oferty;

b) Pełnomocnictwo(a), jeśli dotyczy

c) załącznik nr 2 – karta weryfikacji.

2. W przypadku dostarczenia oferty w oryginale do siedziby Zamawiającego, za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Urzędu Miasta w Chełmży na adres wskazany w pkt 1. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich skutecznego przesłania na wskazany powyżej w pkt 1 adres e-mail.

3. Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim (dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, wystarczające jest tłumaczenie Wykonawcy) i złożona w postaci:

a) oryginału dokumentu, w przypadku dostarczenia oferty w formie tradycyjnej, tj. papierowej lub
b) czytelnego skanu podpisanego dokumentu lub

c) elektronicznej, podpisanej: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności.

4. Formularz ofertowy musi być podpisany przez osobę/y składającą/ce Ofertę.
5. Do Oferty należy dostarczyć pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą lub ogólnodostępnych baz/ rejestrów. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony.

6. Oferty złożone po terminie oraz niezgodnie ze sposobem złożenia określonym w zapytaniu nie będą rozpatrywane.

VIII. Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu.

IX. Opis sposobu przygotowania ofert:

Cena oferty musi być kompletna, jednoznaczna i ostateczna. Wykonawca kalkuluje cenę na podstawie niniejszego zapytania ofertowego.

Oferta powinna zostać złożona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia i co najmniej zawierać:
- Nazwę produktów z podaniem wersji/nazw modułów;

- Nazwa, dane teleadresowe oferenta;

- Wartość oferty w złotych polskich (wartość netto, brutto oraz stawkę podatku VAT);

- Datę sporządzenia oferty

X. Badanie i ocena ofert:

1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, dokumentów lub oświadczeń.

2. Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek i inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentacji zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.

3. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

a) została złożona po terminie składania ofert;

b) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;

c) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;

d) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego;

e) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia (w przypadku badania określonej przesłanki)

f) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;

g) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

h) wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki polegającej na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodującej zmiany w treści oferty;
i) wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;

XI. Inne uwarunkowania dot. realizacji przedmiotu zamówienia:

1.       Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie oferty: Jarosław Smyczyński - Wydział Organizacyjny Urzędu Miasta Chełmży, ul. Hallera 2, 87-140 Chełmża, tel. 56 639 23 34, 730 987 530.

2.       Zadanie jest przewidziane do realizacji jest przy współudziale środków zewnętrznych - dofinansowania z Cyfrowej Gminy.

3.       Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach Zamawiającego. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom Prawo zamówień publicznych.

4.       Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom żadne środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu do składania ofert. Wszelkie zmiany treści zapytania ofertowego oraz wyjaśnienia udzielone na zapytania Wykonawcy stają się integralną częścią zapytania ofertowego i są wiążące dla Wykonawców.

6.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w każdym czasie bez podania uzasadnienia, w tym także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

7.       Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Zamawiającego z tytułu otrzymania zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia oferty na to zapytanie.

8.       Zamawiający zastrzega sobie prawo (możliwość) do zamieszczenia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacji o: złożonych ofertach, wynikach postępowania (udzieleniu zamówienia).

9.       Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony pisemnie lub telefonicznie o wyborze jego oferty oraz o terminie i miejscu podpisania (zawarcia) umowy (zlecenia). Zamawiający nie określa (nie przewiduje) warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia. Projektowane postanowienia umowy będą uwzględniały następujące warunki:

a.       W wypadku niewykonania (w tym nieterminowego wykonania) lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 1,50% wartości brutto przedmiotu umowy za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, licząc od dnia upływu terminu dostawy określonego w umowie (zleceniu);

b.       Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy z powodu opóźnienia dostawy powyżej 14 dni. Wykonawca zobowiązany jest zapłacić Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn leżących po jego stronie – w wysokości 20,00% kwoty wynagrodzenia należnego wykonawcy.

c.       Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z przysługującego mu wynagrodzenia ustalonego w umowie zawartej z Zamawiającym.

10.   Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

drukuj (Zapytanie ofertowe (SOR.271.6.2023) na zakup serwera i dysków twardych do serwerów dla Urzędu Miasta Chełmży i Miejskiego Ośrodka pomocy Społecznej w Chełmży)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Jarosław Smyczyński
    data wytworzenia: 2023-01-16
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2023-01-16 11:07

Zapytanie ofertowe (SOR.271.6.2023) na zakup serwera i dysków twardych do serwerów dla Urzędu Miasta Chełmży i Miejskiego Ośrodka pomocy Społecznej w Chełmży

drukuj (Zapytanie ofertowe (SOR.271.6.2023) na zakup serwera i dysków twardych do serwerów dla Urzędu Miasta Chełmży i Miejskiego Ośrodka pomocy Społecznej w Chełmży)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Jarosław Smyczyński
    data wytworzenia: 2023-01-16
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2023-01-16 11:15

WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ - SOR.271.6.2023

Chełmża, dnia 20.01.2023 r.

Zamawiający:

GMINA MIASTA CHEŁMŻA

87-140 Chełmża,

ul. Gen. J. Hallera 2

tel. (56) 675 22 91,

fax (56) 675 21 22

NIP 8792582481

REGON 871118690

 

WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ

dotyczy zadania pn.: Zapytanie ofertowe (SOR.271.6.2023) na zakup serwera i dysków twardych do serwerów dla Urzędu Miasta Chełmży i Miejskiego Ośrodka pomocy Społecznej w Chełmży

Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu Wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.

W związku z powyższym,, Zamawiający wyjaśnia treść zapytania ofertowego i udziela następujących odpowiedzi:

·         Pytanie numer 1

Pytanie dot.: III dyski twarde do serwera – 2 sztuki W Specyfikacji technicznej podali Państwo, że dyski mają mieć 3,5”, a serwer jest na dyski 2,5” według numeru ST. Czy zaakceptują Państwo dyski 2,5" zgodne z serwerem?

Odpowiedź:

Tak, zaakceptujemy dyski 2,5" zgodne z serwerem i specyfikacją określona w zapytaniu. Zalecamy dyski 2,5".

·         Pytanie numer 2

W odpowiedzi na ogłoszone postępowanie zwracamy się z prośbą o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania do umowy:

1. §2a.6. Jeżeli Zamawiający stwierdzi nieprawidłowości w wykonaniu dostawy (niekompletność, wady, usterki, brak dokumentów ) W takim przypadku Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin 7-dniowy na usunięcie

- Wnioskujemy o możliwość wydłużenia terminu do 21 dni. Każda konfiguracja sprzętu dobierana jest pod indywidualne wymagania Zamawiającego, z faktu iż dostarczany sprzęt byłby produkowany na zamówienie - cały proces produkcyjny oraz logistyczny trwa. Dochodzą do tego sytuacje niezależne od Wykonawcy. Biorąc powyższe pod uwagę, 7 dni to zdecydowanie za krótki okres na spełnienie w.w. wymogu.

2. §4.5. Płatność: 30 dni - Czy Zamawiający wyrazi zgodę na skrócenie terminu płatności do 14 lub 21 dni?

3. §5.3. W okresie gwarancji w razie wystąpienia usterki Wykonawca przystąpi do jej usunięcia w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia i dokonania jej usunięcia w okresie do 7 dni roboczych - Pragniemy poinformować, iż w Ogólnych Warunkach Gwarancji nie jest określony maksymalny czas, w którym naprawa powinna zostać zrealizowana. Prosimy zatem o usunięcie zapisu, bądź wydłużenie terminu do 30 dni.

4. §6.1. Kara za niedotrzymanie terminu dostawy : 1,5% netto – Prosimy o obniżenie kary do 0,2% lub 0,5% 5. §6.2. Kara za niedotrzymanie terminów napraw gwarancyjnych : 1,5% netto – Prosimy o obniżenie kary do 0,2% lub 0,5% 6. §6.3. Kara za odstąpienie : 30% - Prosimy o obniżenie kary do 10%.

Odpowiedź:

Odpowiedzi na pytania do umowy:

1. §2a.6. Jeżeli Zamawiający stwierdzi nieprawidłowości w wykonaniu dostawy (niekompletność, wady, usterki, brak dokumentów ) W takim przypadku Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin 7-dniowy na usunięcie

- Wnioskujemy o możliwość wydłużenia terminu do 21 dni. Każda konfiguracja sprzętu dobierana jest pod indywidualne wymagania Zamawiającego, z faktu iż dostarczany sprzęt byłby produkowany na zamówienie - cały proces produkcyjny oraz logistyczny trwa. Dochodzą do tego sytuacje niezależne od Wykonawcy. Biorąc powyższe pod uwagę, 7 dni to zdecydowanie za krótki okres na spełnienie w.w. wymogu. Odp.: Zamawiający nie zgadza się na wydłużenie terminu.

2. §4.5. Płatność: 30 dni - Czy Zamawiający wyrazi zgodę na skrócenie terminu płatności do 14 lub 21 dni? Odp. Zamawiający nie wyraża zgody na skrócenie terminu płatności.

3. §5.3. W okresie gwarancji w razie wystąpienia usterki Wykonawca przystąpi do jej usunięcia w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia i dokonania jej usunięcia w okresie do 7 dni roboczych – Pragniemy poinformować, iż w Ogólnych Warunkach Gwarancji nie jest określony maksymalny czas, w którym naprawa powinna zostać zrealizowana. Prosimy zatem o usunięcie zapisu, bądź wydłużenie terminu do 30 dni. Odp. Zamawiający nie zgadza się wydłużenie terminu naprawy

4. §6.1. Kara za niedotrzymanie terminu dostawy : 1,5% netto - Prosimy o obniżenie kary do 0,2% lub 0,5% 5. §6.2. Kara za niedotrzymanie terminów napraw gwarancyjnych : 1,5% netto - Prosimy o obniżenie kary do 0,2% lub 0,5% 6. §6.3. Kara za odstąpienie : 30% - Prosimy o obniżenie kary do 10%. Odp. dotycząca pkt. 4-6. Zamawiający nie zgadza się na obniżenie kar.

 

drukuj (WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ - SOR.271.6.2023)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Jarosław Smyczyński
    data wytworzenia: 2023-01-20
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2023-01-20 14:20

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

logo

Chełmża, dnia 25.01.2023 r.

 

SOR.271.6.2023

INFORMACJA
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO


o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.)


Niniejszym informuję, że w wyniku przeprowadzonego przez Gminę Miasto Chełmża reprezentowaną przez Burmistrza, mającą siedzibę w Chełmży przy ul. Gen. J. Hallera 2, naboru ofert cenowych na zakup serwera i dysków twardych do serwerów dla Urzędu Miasta Chełmży i Miejskiego Ośrodka pomocy Społecznej w Chełmży w terminie do 24.01.2023 r. na adres Urzędu Miasta Chełmży wpłynęło 6 ofert. Jedynym kryterium wyboru była cena. Wykonawcą przedmiotowego zamówienia wybrano
COCON Systemy Komputerowe Sp. z o.o. Sp. k. ul. Dworcowa 10A, 46-300 Olesno, który złożył najkorzystniejszą ofertę na realizację przedmiotowego zamówienia.

Powyższa oferta spełnia wszystkie wymagania formalne określone w ogłoszeniu o zamówieniu, oraz uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów, przyznaną na podstawie kryteriów oceny ofert, wg metodologii wskazanej w ogłoszeniu (100 pkt), spośród wszystkich złożonych ofert spełniających warunki udziału w postępowaniu a zaproponowana cena za dostawę przedmiotu zamówienia w kwocie 78 154,20 zł brutto (63 540,00 zł netto) mieści się w kwocie, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.

drukuj (INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Jarosław Smyczyński
    data wytworzenia: 2023-01-25
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2023-01-25 14:06

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Małgorzata Karpińska, Biuro Rady Miejskiej, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 43
Jarosław Smyczyński, Wydział Organizacyjny, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 34

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 1737419
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-26 14:43:22