Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącczerwiec 2025» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

Zapytanie ofertowe/ Zapytanie dot. szacowania wartości przedmiotu zamówienia na opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu, z podziałem na następujące zadania: 1) Kompleksowa renowacja zieleni miejskiej w parku miejskim przy ulicy 3-go Maja w Chełmży; 2) Rewitalizacja zieleni miejskiej na obszarze miasta Chełmży; 3) Zagospodarowanie turystyczne terenów wokół Jeziora Chełmżyńskiego; 4) Kompleksowa odnowa przestrzeni miejskiej w obszarze zdegradowanym Chełmży - GKM.271.4.5.2024

Chełmża, dnia 4 czerwca 2024 r.

Nr. referencyjny: GKM.271.4.5.2024

Zapytanie ofertowe/ Zapytanie dot. szacowania wartości przedmiotu zamówienia [1]

Burmistrz Miasta Chełmży zaprasza do złożenia oferty cenowej na opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu.

I. Zamawiający

Nazwa:            Gmina Miasta Chełmża

Adres:              ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża

NIP:                 879 258 24 81

REGON:           871118690

Strona www:   https://www.bip.chelmza.pl/

 

II. Opis Przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu, z podziałem na następujące zadania:

 

1)    Kompleksowa renowacja zieleni miejskiej w parku miejskim przy ulicy 3-go Maja                          w Chełmży;

2)    Rewitalizacja zieleni miejskiej na obszarze miasta Chełmży;

3)    Zagospodarowanie turystyczne terenów wokół Jeziora Chełmżyńskiego;

4)    Kompleksowa odnowa przestrzeni miejskiej w obszarze zdegradowanym Chełmży.

 

Dokumentacja projektowa zagospodarowania terenu w ramach niniejszego etapu prac, zawierać ma opracowanie projektowe dotyczące zagospodarowania terenu, funkcji, kierunków rozwoju, uzbrojenia terenu w infrastrukturę techniczną, urządzenia zieleni, urządzenia małej architektury i elementy wyposażenia, zastosowanych materiałów.

 

Zamawiający posiada projekty koncepcyjne zagospodarowania terenu objętego poniższymi zadaniami, które będą stanowiły podstawę opracowania dokumentacji projektowej.

Szczegółowe rozwiązania techniczne i technologiczne należą do Wykonawcy zadania. Załączone koncepcje zmian przestrzennych nie stanowią dokumentacji projektowej do realizacji zadania, a są jedynie dokumentami pomocniczymi, pozwalającymi określić wstępne założenia do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przyjęcia odstępstw od posiadanej koncepcji zmian przestrzennych.

 

Charakterystyka poszczególnych zadań/ uszczegółowienie zakresu:

 

Zadanie 1.

Nazwa projektu:

Kompleksowa renowacja zieleni miejskiej w parku miejskim przy ulicy 3-go Maja w Chełmży

Zakres tematyczny

Zaadaptowanie miast do zmian klimatu, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia zielonej i niebieskiej infrastruktury. Działania pozwalające ograniczyć skutki ekstremalnych zjawisk klimatycznych w miastach, w tym przede wszystkim przyczyniające się do zwiększania powierzchni terenów zielonych, realizujące małą retencję wodną oraz pozwalające na skuteczne i efektywne gospodarowanie wodami opadowymi. Zamierza się w związku z tym objąć wsparciem działania polegające m. in. na przywracaniu zdegradowanym terenom zieleni i zbiornikom wodnym ich pierwotnych funkcji, realizacji zbiorników wodnych, wymianie szczelnych powierzchni gruntu na przepuszczalne, zwiększaniu powierzchni terenów zielonych, nasadzeniach drzew                                i krzewów, tworzeniu łąk kwietnych, ogrodów deszczowych. Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych drzew w celu przedłużenia ich żywotności.

 

Park Miejski przy ul. 3-go Maja

Zakres opracowania projektowego:

1

Gospodarka drzewostanem (wycinka drzew i krzewów wraz z utylizacją oraz porządkowanie terenu, wycinka suchych, połamanych drzew i krzewów wraz z utylizacją)

2

Oświetlenie parkowe (montaż latarni ze słupem oraz instalacji elektrycznej wraz z robotami ziemnymi)

3

Nawierzchnie parkowe (budowa nawierzchni: mineralnej, mineralno-żywicznej (z podbudową),
z płyt betonowych ażurowych wraz z obrzeżami

4

Mała architektura z dostawą, fundamentowaniem, montażem (ławki, kosze na śmieci i tablice informacyjne)

5

Wykonanie nasadzeń zieleni i zakładanie trawników (sadzenie drzew i krzewów, wykonanie nasadzeń                    w ramach utworzenia ogrodu deszczowego i ziołowego, rabaty do cienia i na słońce oraz łąki kwietnej, trawnika z siewu, montaż zielonego ogrodzenia)

 

 

 

 

 

Zadanie 2.

Nazwa projektu:

Rewitalizacja zieleni miejskiej na obszarze miasta Chełmży

Zakres tematyczny

Zaadaptowanie miast do zmian klimatu, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia zielonej i niebieskiej infrastruktury. Działania pozwalające ograniczyć skutki ekstremalnych zjawisk klimatycznych w miastach, w tym przede wszystkim przyczyniające się do zwiększania powierzchni terenów zielonych, realizujące małą retencję wodną oraz pozwalające na skuteczne i efektywne gospodarowanie wodami opadowymi. Zamierza się w związku z tym objąć wsparciem działania polegające m. in. na przywracaniu zdegradowanym terenom zieleni i zbiornikom wodnym ich pierwotnych funkcji, realizacji zbiorników wodnych, wymianie szczelnych powierzchni gruntu na przepuszczalne, zwiększaniu powierzchni terenów zielonych, nasadzeniach drzew                                   i krzewów, tworzeniu łąk kwietnych, ogrodów deszczowych. Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych drzew w celu przedłużenia ich żywotności.

 

Jezioro Centralne

Zakres opracowania projektowego:

1

gospodarka drzewostanem

2

sadzenie drzew wysokich

3

sadzenie krzewów (C2-C5)

4

sadzenie krzewów soliterowych

5

sadzenie traw i bylin

 

Park Kieszonkowy

Zakres opracowania projektowego:

1

prace ziemne i przygotowawcze

2

gospodarka drzewostanem

3

rozbiórka nawierzchni z kostki

4

budowa nawierzchni mineralnej pieszej (wraz z obrzeżami)

5

nasadzenia krzewów krzewy (C2-C5)

6

założenie/ utworzenie łąki kwietnej

7

nasadzenia krzewów soliterowych

8

rozbiórka małej architektury

9

budowa wielofunkcyjnej pergoli

10

montaż koszy na odpadki

11

instalacja elektroenerg. zasilająca oświetlenie pergoli

12

nasadzenia pnączy

 

Park Szkolny

Zakres opracowania projektowego:

1

prace ziemne i przygotowawcze

2

gospodarka drzewostanem

3

rozbiórka nawierzchni z kostki

4

budowa nawierzchni mineralnej pieszej

5

nasadzenia krzewów (C2-C5)

6

nasadzenia krzewów soliterowych

7

demontaż małej architektury

8

budowa wielofunkcyjnych tarasów

9

montaż ławek parkowych

10

montaż koszy na odpadki

11

schody terenowe

12

montaż hamaków

13

montaż latarni parkowych na słupie 5m

14

linia kablowa oświetleniowa

 

Psia polana

Zakres opracowania projektowego:

1

sadzenie drzew wysokich

2

krzewy (C2-C5)

3

krzewy soliterowe

4

trawy i byliny

5

łąka kwietna

6

gospodarka drzewostanem

7

trawnik z siewu

8

nawierzchnia mineralno-żywiczna (wraz z obrzeżami)

9

nawierzchnia mineralna (wraz z obrzeżami)

 

Ścieżka Jeziora*

Zakres opracowania projektowego:

1

gospodarka drzewostanem ( w tym wycinka topól)

2

prace rozbiórkowe związane z remontem nawierzchni

3

prace ziemne i przygotowawcze

4

demontaż małej architektury

5

nawierzchnia mineralna (wraz z obrzeżami)

6

remont nawierzchni szutrowej szer.  2,5m wraz  z wymianą obrzeży

* wskazany w powyższej tabeli zakres opracowania projektowego zakresem obejmuje tylko fragment załączonej koncepcji/wizualizacji. Pozostały zakres został wyłączony z niniejszego opracowania.  

 

Rynek Miejski

Zakres opracowania projektowego:

1

nasadzenia drzew wysokich w zieleni

2

nasadzenia drzew wysokich w nawierzchni granitowej, w kratach

3

nasadzenia drzew wysokich w nawierzchni mineralnej

4

nasadzenia drzew niskich wielopniowych w zieleni

5

nasadzenia krzewów

6

nasadzenia bylin i traw ozdobnych

7

gospodarka drzewostanem

8

demontaż oświetlenia

9

demontaż murków oporowych i małej architektury

10

rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej

11

autorskie siedziska drewniane

 

 

Zadanie 3.

Nazwa projektu:

Zagospodarowanie turystyczne terenów wokół Jeziora Chełmżyńskiego

Zakres tematyczny

Działania przyczyniające się do rozwoju oferty turystycznej bazującej na lokalnych potencjałach turystycznych oraz walorach kulturowych i przyrodniczych. Budowa i rozbudowa infrastruktury turystycznej wraz z zakupem wyposażenia                            i sprzętu, w tym budowa, przebudowa i rozbudowa infrastruktury poprawiającej dostępność obiektów i atrakcji turystycznych oraz zagospodarowanie ich bezpośredniego otoczenia, adaptacja obiektów do pełnienia funkcji turystycznych, w tym wsparcie infrastruktury towarzyszącej.

 

Ścieżka  Przyrodnicza

Zakres opracowania projektowego:

1

montaż tablic informacyjnych ścieżki

2

budowa miejsc wypoczynku

3

prace rozbiórkowe związane z remontem ścieżki

4

remont nawierzchni szutrowej

5

budowa nawierzchni mineralnej jezdnej (wraz z obrzeżami)

6

latarnie parkowe na słupie 5m

7

linia kablowa oświetleniowa

8

prace zieleniarskie

 

 

Ścieżka Jeziora*

 

Zakres opracowania projektowego:

 

1

ławki parkowe

 

2

kosze na odpadki

 

3

pozostałą uzupełniająca mała architektura

 

4

latarnie parkowe na słupie 5m**

 

5

linia kablowa oświetleniowa

 

* wskazany w powyższej tabeli zakres opracowania projektowego zakresem obejmuje tylko fragment załączonej koncepcji/wizualizacji. Pozostały zakres został wyłączony z niniejszego opracowania. 

**zasięg większy niż w koncepcji/wizualizacji, konieczność zaprojektowania większej liczby latarni parkowych.

 

Zadanie 4.

Nazwa projektu:

Kompleksowa odnowa przestrzeni miejskiej w obszarze zdegradowanym Chełmży[2]

Zakres tematyczny

Budowa, przebudowa, remont, adaptacja (wraz                                             z wyposażeniem) zdegradowanych obiektów, terenów                               i przestrzeni w celu przywrócenia lub nadania im nowych funkcji, kulturalnych, społecznych, edukacyjnych, uporządkowanie i zagospodarowanie przestrzeni publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół, ulepszenie estetyki oraz nadanie walorów funkcjonalnych przestrzeni, działania służące udostępnieniu terenów dla mieszkańców czy poprawie bezpieczeństwa publicznego.

 

Jezioro Centralne

Zakres opracowania projektowego:

1

prace ziemne i przygotowawcze

2

demontaż małej architektury

3

demontaż schodów terenowych

4

demontaż ogrodzenia

5

relokacja siłowni plenerowej

6

ułożenie nawierzchni mineralnej pieszej (wraz z obrzeżami)

7

ułożenie nawierzchni bezpiecznej piaskowej

8

ułożenie nawierzchni bezpiecznej EPDM

9

montaż dek drewnianych

10

budowa schodów terenowych

11

budowa ogrodzenia systemowego z furtkami

12

remont siedzisk amfiteatralnych

13

dostawa i montaż urządzeń zabawowych

14

montaż ławek bujanych

15

montaż latarni parkowych na słupie 5m

16

ułożenie linii kablowej oświetleniowej

 

Park Jeziora

Zakres opracowania projektowego:

1

rozbiórka istniejącego placu zabaw

2

ułożenie nawierzchni mineralnej (wraz z obrzeżami)

3

ułożenie nawierzchni bezpiecznej piaskowej

4

dostawa i montaż urządzeń zabawowych

5

montaż hamaków

6

montaż ławek drewnianych

7

kosz na odpadki

8

latarnie parkowe na słupie 5m

9

linia kablowa oświetleniowa

10

krzewy (C2-C5)

 

Psia Polana*

Zakres opracowania projektowego:

1

wyposażenie psiego wybiegu z ogrodzeniem

2

budowa placu zabaw

3

ławki parkowe

4

kosze na odpadki

5

latarnie parkowe na słupie 5m

6

linia kablowa oświetleniowa

7

prace ziemne i przygotowawcze

* wskazany w powyższej tabeli zakres opracowania jest mniejszy niż zakres ujęty w załączonej koncepcji/wizualizacji. Część nie ujęta w powyższej tabeli została wyłączona z niniejszego opracowania. 

 

Rynek Miejski

Zakres opracowania projektowego:

1

ułożenie nawierzchni z płyt granitowych jezdnych (wraz z pasami bazaltowymi)

2

ułożenie nawierzchni mineralnej pieszej (wraz z obrzeżami)

3

budowa fontanny posadzkowej wraz maszynownią i technologią fontann

4

budowa murku oporowego z ławką okrągłą przy fontannie

5

montaż słupków wygradzających

6

montaż ławek parkowych

7

montaż koszy na odpadki

8

montaż latarni parkowych na słupie 5m

9

ułożenie linii kablowej oświetleniowej i zasilającej urządzenia terenowe

10

montaż szafy podziemnej elektroenergetycznej

 

Szczegółowe rozwiązania techniczne i technologiczne należą do Wykonawcy zadania. Załączone opisy i uwarunkowania dot. przyjętych rozwiązań są dokumentem pomocniczym, pozwalającym określić wstępne założenia do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przyjęcia odstępstw od wskazanego zakresu.

Uszczegółowienie zakresu projektu wskazane w odniesieniu do każdej z części zamówienia, stanowi wstępną propozycję zakresu projektowego, który w zależności od uwarunkowań technicznych może być modyfikowany, z zachowaniem wytycznych określonych w punkcie „Zakres tematyczny”.

Przedmiot zamówienia należy zaprojektować zgodnie z obowiązującymi wymogami technicznymi i normami, zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Wykonawca w trakcie opracowania dokumentacji projektowej jest zobowiązany na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym proponowane rozwiązania techniczne, zastosowane materiały, wyposażenie w urządzenia technologiczne. Przedmiot zamówienia dotyczy kompletnej dokumentacji projektowej, z uszczegółowieniem opisów, przedmiarów, kosztorysów dla przewidzianego do realizacji zakresu robót. Na wypadek jakiejkolwiek zmiany przepisów prawnych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, zamówieni musi uwzględniać wszelkie zaistniałe zmiany prawne w trakcie realizacji.

 

W ramach wynagrodzenia umownego w zakresie realizacji zamówienia należy:

 

1) przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji projektowej uzgodnić ostateczny zakres zadania w formie koncepcji podlegających akceptacji przez Zamawiającego. 

2) uzyskać od Zamawiającego akceptację koncepcji rozwiązań projektowych,

3) opracować dokumentację projektową niezbędną do uzyskania decyzji o pozwoleniu                            na budowę (lub gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane –zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych);

4) uzyskać wszelkie niezbędne warunki, wytyczne, opinie, uzgodnienia, zatwierdzenia, decyzje (w tym, jeśli dotyczy decyzję o pozwoleniu na usunięcie drzew i krzewów, decyzji o nasadzeniu zastępczym), pozwolenia.

5) dokonanie skutecznego złożenia wniosku/ wniosków mających na celu uzyskanie decyzji                           o pozwoleniu na budowę (skutecznego, bezpośrednio skutkującego wydaniem decyzji zatwierdzającej bez braków formalnych i merytorycznych, wniosku niewymagającego uzupełnień, poprawy itp.)[3]

6) jeżeli zajdzie taka potrzeba sporządzić i uzyskać zgodę na odstępstwa od warunków technicznych;

7) przekazywać Zamawiającemu niezwłocznie kopie korespondencji prowadzonej w związku                      z przedmiotem zamówienia, w szczególności kopie wniosków o wydanie warunków, opinii, uzgodnień, zatwierdzeń, decyzji wraz z załącznikami do tych wniosków,

8) po złożeniu wniosku w imieniu Zamawiającego, mającego na celu uzyskanie decyzji                                 o pozwoleniu na budowę, protokolarnie przekazać Zamawiającemu kompletny przedmiot zamówienia w wymaganej liczbie egzemplarzy w tym:

a) dokumentację projektową w formie papierowej,

b) dokumentację projektową w formie elektronicznej (dostępne cyfrowo dokumenty), dokładnie odpowiadającej zawartości formy papierowej - dokumentacja po uzyskaniu pozwolenia na budowę musi zostać opracowana i zapisana w formacie otwartym, np. pdf lub jpg, z tym zastrzeżeniem, że dokumenty, w których występują dane osobowe (np. zaświadczenia o przynależności do właściwych izb zawodowych, decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego, wypisy z rejestru gruntów itp.), muszą być zeskanowane w osobnym pliku bądź przed zeskanowaniem zanonimizowane,

c) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w formie papierowej i elektronicznej (dostępne cyfrowo dokumenty) w rozszerzeniu .doc lub/ i pdf,

d) opracowania kosztowe w formie papierowej i elektronicznej (dostępne cyfrowo dokumenty) dokładnie odpowiadającej zawartości formy papierowej, w tym: kosztorysy inwestorskie uproszczone, kosztorysy inwestorskie szczegółowe z zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu, kosztorysy ofertowe uproszczone (bez cen), zbiorcze zestawienie kosztów sporządzone na podstawie kosztorysów inwestorskich, przy czym opracowania kosztowe muszą zostać przekazane również w formacie umożliwiającym ich edycję w rozszerzeniu .ath lub .zuz,

e) mapy do celów projektowych w formie papierowej i elektronicznej,

f) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, wraz z kompletem dokumentów, stanowiących załączniki do takiego wniosku.

 

Uwaga! Przekazane i załączone dokumenty zamówienia w postaci elektronicznej tj. projekt budowlany/ projekt wykonawczy/rysunki/ plany/przedmiar robót/kosztorys inwestorski/ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót/inne opracowania i dokumenty stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi dostępności cyfrowej.

 

Opracowana przez Wykonawcę dokumentacja projektowa ma służyć:

  1. uzyskaniu stosownych decyzji administracyjnych i dokonaniu skutecznych zgłoszeń przez Wykonawcę wymaganych w procesie inwestycyjnym - pozwolenie na budowę,
  2. jako opis przedmiotu zamówienia do postępowania przetargowego w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych,
  3. realizacji na jej podstawie pełnego zakresu robót budowlanych, właściwego ich wykonania oraz dokonania odbioru robót budowlanych.

 

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, w tym wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:

  1. uzyskanie w imieniu Zamawiającego wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego – w zależności od potrzeb,
  2. opracowanie i dostarczenie pięciu egzemplarzy projektu budowlanego i budowlano- wykonawczego obejmujących wszystkie niezbędne branże, w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych. Projekt należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami i opiniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę,
  3. opracowanie szczegółowych opracowań kosztowych wraz z przedmiarami oraz wykazem materiałów w jednym egzemplarzu w wersji papierowej.
  4. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (wszystkie branże)               w 2 egzemplarzach,
  5. opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
  6. zbiorcze zestawienie całości kosztów inwestycji (ZZK) – opracowania kosztowe,
  7. przygotowanie wszelkich opracowań niewymienionych przez Zamawiającego,                             a niezbędnych dla osiągnięcia kompletności dokumentacji w celu prawidłowego wykonania robót budowlanych w minimum dwóch egzemplarzach,
  8. opracowanie dodatkowych egzemplarzy dokumentacji w przypadku konieczności dokonania niezbędnych, dodatkowych uzgodnień wynikających z przepisów prawa,

i.      dla obszaru oznaczonego w MPZP jako las oraz obszaru oznaczonego jako droga, wykonanie odrębnych inwentaryzacji drzewostanu wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na usunięcie drzew i krzewów, decyzji o nasadzeniu zastępczym,

j.      opracowanie dokumentacji projektowej z uwzględnieniem posiadanych przez Zamawiającego uzgodnień projektów koncepcyjnych,

  1. wykonanie dokumentacji projektowej wraz z sporządzonymi opracowaniami w wersji elektronicznej wraz z STWiORB, kosztorysami, przedmiarami, również w wersjach edytowalnych (w tym część graficzną w wersji pdf i DWG, opisy techniczne w wersjach edytowalnych) – w jednym egzemplarzu na nośniku zewnętrznym (CD/DVD/pendrive),

 

Wykonawca w trakcie opracowania dokumentacji projektowej jest zobowiązany na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym proponowane rozwiązania techniczne, zastosowane materiały, wyposażenie. Nadto Wykonawca odpowiada za zapewnienie sprawdzenia wykonanej dokumentacji, o której mowa powyżej pod względem jej zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Prawa budowlanego oraz obowiązującymi normami, przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania oraz zapewnienie skoordynowania wszystkich projektów branżowych.

 

Wykonawca musi opracować projekt przebudowy istniejącej infrastruktury podziemnej                              i naziemnej, jeśli taka konieczność będzie wynikała z uzgodnień branżowych z właścicielami                            i zarządcami sieci, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie za przedmiot zamówienia.

 

Uwaga! Zamawiający wymaga, aby wszelkie prace projektowe zostały poprzedzone przez Wykonawcę wizją w terenie.

 

Przedmiot Umowy obejmuje ponadto:

 

  1. pozyskanie i/lub wykonanie niezbędnych materiałów do projektowania, w tym inwentaryzacji stanu istniejącego obejmującą uwarunkowana stanu istniejącego zagospodarowania, planowanych przekształceń, uwarunkowań infrastrukturalnych, przestrzennych i komunikacyjnych, wynikających z analizy własnej projektanta                                 w oparciu o oględziny terenowe
  2. uczestniczenie (na pisemne lub telefoniczne zaproszenie Zamawiającego)                                              w spotkaniach koordynacyjnych zarówno w trakcie projektowania, jak i w trakcie procedur przetargowych na realizację robót budowlanych – w celu bieżącego rozwiązywania wyłonionych problemów i dokonywania niezbędnych uzgodnień,
  3. proponowanie i konsultowanie z Zamawiającym alternatywnych rozwiązań mających wpływ na koszt inwestycji,
  4. uzyskanie mapy do celów projektowych, map ewidencyjnych – jeśli dotyczy,
  5. przeprowadzenie inwentaryzacji (jak np. inwentaryzacji urbanistycznej, inwentaryzacji zieleni, szaty roślinnej),
  6. opracowanie planu zagospodarowania terenu, w tym zieleni (niskiej i wysokiej,                                  ze szczególnym poszanowaniem istniejącej zieleni), wykonanego z uwzględnieniem inwentaryzacji ogólnej sposobu zagospodarowania poszczególnych części obszaru objętego zakresem opracowania, zawierającego propozycje elementów małej architektury,
  7. opracowanie projektu zieleni, rabat, muraw, urządzeń – nasadzeń (obejmujący swoim zakresem plan rozmieszczenia z podziałem na zieleń istniejącą adaptowaną i nowe nasadzenia, przekroje charakterystyczne obrazujące sposób kształtowania zieleni                          w przestrzeni, rozmieszczenie oraz ilość roślin w projektowanej grupie krzewów, żywopłocie, rabacie oraz ich rozstawę),
  8. oznaczenie w opracowaniu drzew i krzewów przeznaczonych do wycięcia
  9. zaproponowanie innych rozwiązań projektowych i środowiskowych przez Wykonawcę lub wynikających z uzyskanych opinii i warunków etc.,
  10. opracowanie fotorealistycznych wizualizacji koncepcyjnych dla każdego z zadań – po 3 wizualizacje w ramach każdego zadania dla każdej lokalizacji wymienionej w poszczególnych zadaniach, obrazujących elementy objęte zakresem programowym, prezentujące wyobrażenia obioru zrealizowanej przestrzeni z perspektywy użytkownika,
  11. sporządzenie niezbędnych dokumentów i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), jeśli dotyczy;
  12. sporządzenie niezbędnych dokumentów w celu uzyskania pozwolenia wodnoprawnego, jeśli dotyczy;
  13. skuteczne złożenie wniosków (zgłoszeń) w imieniu Zamawiającego (wniosków/ zgłoszeń niewymagających uzupełnień) o wydanie decyzji administracyjnych wraz z niezbędnymi załącznikami, wymaganymi przy projektowaniu i realizacji przedsięwzięcia), w tym w szczególności wniosku mającego na celu uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
  14. uzyskanie pozytywnej opinii Kujawsko-Pomorskiego Biura Planowania Przestrzennego i Regionalnego we Włocławku, odnośnie zgodności ze Standardami w zakresie kształtowania ładu przestrzennego w województwie kujawsko-pomorskim (jeśli będzie to wymagane),

o.    dla obszaru oznaczonego w MPZP jako las oraz obszaru oznaczonego jako droga, wykonanie odrębnych inwentaryzacji drzewostanu wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na usunięcie drzew i krzewów, decyzji o nasadzeniu zastępczym,

  1. opracowanie dokumentacji projektowej z uwzględnieniem posiadanych przez Zamawiającego uzgodnień projektów koncepcyjnych,
  2. uzyskanie na rzecz i w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, stanowisk, opinii, pozwoleń, decyzji administracyjnych,
  3. zastosowanie materiałów o standardzie właściwym do tego typu obiektów dla wszystkich projektowanych robót, przy czym materiały i technologie przyjęte przez projektanta powinny mieć określone wymagane parametry techniczne oraz podane warunki, jakie należy spełnić dla zapewnienia równoważności zastosowanych/ przyjętych rozwiązań/ materiałów.
  • Rozwiązania dot. równoważności, opisów przyjętych w dokumentacji projektowej, o których mowa m. in. w art. 99 -103 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), w tym m. in.:

                                                               i.      Przedmiot zamówienia opisuje się w sposób jednoznaczny                                           i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty przez potencjalnego Wykonawcę,

                                                             ii.      Do opisu przedmiotu zamówienia stosuje się nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV),

                                                           iii.      Przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów,

                                                           iv.      Przedmiot zamówienia można opisać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Natomiast, jeżeli przedmiot zamówienia został opisany w sposób,                             o którym mowa powyżej, niezbędne jest szczegółowe wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji) kryteria stosowane w celu oceny równoważności.

                                                             v.      Ponadto, opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, należy wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,
a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".

                                                           vi.      Wykonawca opracowując przedmiot zamówienia i opisując go za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia jak wyżej opisanych, obowiązany jest wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym podając parametry, na podstawie których równoważność będzie oceniana. Zamawiający wymaga opracowania tabeli równoważności dla wyrobów, dla których w dokumentacji nie będą określone ich parametry techniczno-jakościowe, a jedynie będzie użyty znak towarowy, nazwa producenta itp. ze słowami „lub równorzędny”. Tabela równoważności musi wskazywać parametry, które muszą spełniać Wykonawcy robót budowlanych składający oferty równoważne. Brak tabeli równoważności stanowić będzie wadę dokumentacji projektowej.

                                                         vii.      Materiały i technologie przyjęte przez projektanta powinny mieć określone wymagane parametry techniczne oraz podane warunki, jakie należy spełnić dla zapewnienia równoważności materiałów.

  1. przeniesienie na rzecz Zamawiającego praw autorskich dot. wykonanej dokumentacji projektowej,
  2. udzielenie gwarancji na opracowaną dokumentację na okres minimum 18 miesięcy                      od odbioru ostatniego opracowania (kryterium oceny ofert),
  3. usuwanie wad projektowych w okresie realizacji prac oraz w okresie gwarancyjnym,
  4. wykonanie innych opracowań, niezbędnych z punktu widzenia celu, któremu ma służyć przeprowadzenie prac/robót budowlanych realizowanych w ramach zadania.
  5. udzielanie odpowiedzi na pytania do dokumentacji projektowej w trakcie postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań oraz uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej).  
  6. maksymalnie jednokrotna aktualizacja kosztorysu inwestorskiego po protokolarnym odbiorze końcowym dokumentacji, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze od dnia przesłania wniosku Zamawiającego przynajmniej drogą elektroniczną. Uwaga! Aktualizacja dotyczy zarówno oryginału dokumentu, jak i dokumentu przekazanego w formie elektronicznej (na nośniku zewnętrznym).

 

Przedmiot zamówienia należy opracować w sposób zgodny w szczególności z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m. in.:

  • Ustawą z dania 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. Z 2023 r. poz. 682 ze zm.),
  • Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2020 poz. 1609),
  • Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r.                     w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 poz. 2454),
  • Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r.                        w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458),
  • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. poz. 1126).
  • wymogami określonymi w Ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2020 poz. 1062 ze zm.).

Zgodnie z art. 100 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli przedmiot zamówienia przeznaczony jest do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, to opis przedmiotu zamówienia winien zostać sporządzony                      z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, chyba że nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia, co wykonawca winien wskazać w projekcie budowlanym/ projekcie wykonawczym/innym dokumencie.

W tym zapewnienie, aby wszelkie działania realizowane ze środków publicznych objęte były reżimem dostępności w takim zakresie, jaki jest możliwy, wykonalny i uzasadniony w tych działaniach. Wszystkie działania realizowane ze środków publicznych, „zlecane” podmiotom innym niż podmioty publiczne w rozumieniu ustawy, powinny być więc realizowane z uwzględnieniem warunków dostępności.

  • Innych obowiązujących przepisów prawa dotyczących przedmiotowej inwestycji.

Urząd Zamówień Publicznych udostępnia na swojej stronie przydatne informacje dotyczące uwzględnienia zasady dostępności przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. Znajdują się tam m. in. wskazówki, jak zrealizować zasadę dostępności we wszystkich rodzajach zamówień: https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/zrownowazone-zamowienia-publiczne/spoleczne-zamowienia/przydatne-informacje/dostepnosc

Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (klasyfikacji CPV):

CPV     71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

           

III. Termin wykonania zamówienia

Zamawiający oczekuje wykonania przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 4 miesięcy od daty zawarcia/ podpisania umowy z zastrzeżeniem, że termin opracowania dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu, w tym odbycie minimum 2 konsultacji z Zamawiającym – 90 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca ma obowiązek przedłożenia Zamawiającemu opracowanej koncepcji w dwóch wariantach wraz z wizualizacją oraz jej omówieniem. Ostateczna koncepcja zostanie przedłożona do konsultacji i uzgodniona przez Zamawiającego w terminie do 14 dni od daty jej złożenia w siedzibie Zamawiającego.

 

IV. Wynagrodzenie/ cena oferty

  1. Za wykonanie przedmiotu zamówienia strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe brutto.

a)    Cena oferty musi być kompletna, jednoznaczna i ostateczna. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością obiektu oraz za uzyskanie informacji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wszelkich warunków oraz zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub na wykonanie robót.

Uwaga! Wykonawca winien dokonać wycenę przedmiotu zamówienia odrębnie dla poszczególnych części/ zadań, stanowiących przedmiot zamówienia.

b)    Skalkulowana cena musi obejmować pełny zakres robót (czynności) niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

c)    Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2022 r. poz. 931 z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. Wówczas w ofercie, wykonawca ma obowiązek:

                                      I.        poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;

                                    II.        wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;

                                   III.        wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;

                                   IV.        wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

  1. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi jednorazowo po zakończeniu realizacji zadania w oparciu o fakturę końcową, po pozytywnym odbiorze wykonania przedmiotu umowy potwierdzonym protokołem odbioru końcowego (tj. w szczególności po dostarczeniu i zaakceptowaniu wykonania całego zakresu przedmiotu zamówienia).   

 

 V. Kryteria oceny ofert i sposób ich obliczania

Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:

Nr

Nazwa kryterium

Waga/ udział procentowy kryterium

1

Cena brutto

100,00 %

Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach.

 

Kryterium nr 1 – Cena brutto: będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty, Każda oferta poddana ocenie otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą ze wzoru:

 

P(x) =Cmin/Cx×100, gdzie:

 

P(x) – liczba punktów otrzymanych przez ofertę „x”

Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert

Cx – cena podana w badanej ofercie badanej „x”

 

Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca i być przyznana ofercie w ramach przyjętych kryteriów oceny ofert: 100,00.

 

Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów przyznaną wg wzoru wskazanego powyżej.

 

W przypadku, gdy nie da się wyłonić oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że minimum dwie oferty mają równą liczbę punktów, Zamawiający zastosuje właściwą procedurę określoną w art. 248 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

 

VI. Miejsce, termin i sposób składania i przygotowania ofert

  1. Ofertę cenową w kwocie brutto z wyszczególnieniem kwot netto oraz VAT, odrębnie dla poszczególnych zadań, należy przesłać Zamawiającemu na formularzu ofertowym [stanowiącym Załącznik Nr 1 do dnia 12 czerwca 2024 r. roku drogą elektroniczną na adres: przetargi@um.chelmza.pl w temacie: „Oferta na opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu”.

Kompletna oferta musi zawierać:

1.    Formularz oferty;

2.    Oświadczenie Wykonawcy (aktualne na dzień składania oferty);

sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego (ogłoszenia o zamówieniu).

3.    Pełnomocnictwo(a), jeśli dotyczy.

  1. Wykonawca może złożyć ofertę na 1 lub 2 lub 3 lub 4 części stanowiącej przedmiot zamówienia. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z wyodrębnionych części.
  2. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich skutecznego przesłania na wskazany powyżej w pkt 1 adres e-mail.
  3. Oferta wraz z załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim (dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, wystarczające jest tłumaczenie Wykonawcy) i złożona w postaci:

a)    czytelnego skanu podpisanego dokumentu lub

b)     elektronicznej, podpisanej: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności.

  1. Formularz ofertowy oraz załączniki muszą być podpisane przez osobę/y składającą/ce Ofertę.
  2. Do Oferty należy dostarczyć pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą lub ogólnodostępnych baz/ rejestrów. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony.
  3. Oferty złożone po terminie oraz niezgodnie ze sposobem złożenia określonym w zapytaniu nie będą rozpatrywane.
  4. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia, w którym upływa dzień na składanie ofert.

VII. Warunki udziału w postępowaniu

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji zamówień o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej.

 

Zamawiający nie precyzuje w niniejszym postępowaniu warunków udziału w postępowaniu.

 

VIII. Badanie i ocena ofert

  1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, dokumentów lub oświadczeń, w tym:

a)    jeżeli zaoferowana cena w ocenie Zamawiającego będzie rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia (w tym w przypadku gdy cena całkowita oferty jest niższa o minimum 30% od: wartości zamówienia powiększonej o VAT lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert) i budzić będzie wątpliwości co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami niniejszego zapytania lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający dopuszcza możliwość zwrócenia się do wykonawcy o udzielenie wyjaśnień.

  1. Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek i inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentacji zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.
  2. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
  3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

a)    została złożona po terminie składania ofert;

b)    w stosunku do Wykonawcy zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art.  7 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego[4];

c)    jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;

d)    jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;

e)    nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego;

f)     zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia (w przypadku badania określonej przesłanki)

g)    zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;

h)    została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

i)      wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki polegającej na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodującej zmiany w treści oferty;

j)     wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;

IX. Dodatkowe informacje

1.    Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach Zamawiającego.

2.    Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcą żadne środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu do składania ofert. Wszelkie zmiany treści zapytania ofertowego oraz wyjaśnienia udzielone na zapytania Wykonawcy stają się integralną częścią zapytania ofertowego i są wiążące dla Wykonawców.
  2. Oferty złożone przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu mogą posłużyć Zamawiającemu na potrzeby dokonania szacowania wartości przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub mogą stanowić podstawę do udzielenia zamówienia publicznego na rzeczową realizację zadania.
  3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony pisemnie lub telefonicznie o wyborze jego oferty oraz o terminie i miejscu podpisania (zawarcia) umowy (jeśli dotyczy).
  4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert (jeśli dotyczy).
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w każdym czasie bez podania uzasadnienia, w tym także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
  6. Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Zamawiającego z tytułu otrzymania zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia oferty na to zapytanie.

9.    Zamawiający zastrzega sobie prawo (możliwość) do zamieszczenia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacji o:

a)    złożonych ofertach,

b)    wyniku postępowania.

10.  Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert – jeśli dotyczy.

  1. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  2. W trakcie trwania umowy oraz w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o:

a)    zmianie siedziby lub nazwy firmy,

b)    zmianie osób reprezentujących,

c)    ogłoszeniu upadłości,

d)    ogłoszeniu likwidacji,

e)    zawieszeniu działalności,

f)     wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca

X. Kontakt z zamawiającym

1.   Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej, zgodnie z warunkami/ wytycznymi określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.

2.   Wszelkie pytania dotyczące niniejszego zamówienia należy przesyłać drogą elektroniczną na adres wskazany poniżej w pkt 3.

3.   W przypadku pojawienia się jakichkolwiek pytań i wątpliwości proszę o kontakt: w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia i sprawach związanych z procedurą zamówienia z Bartoszem Danielewiczem, Tomaszem Szreiber, pod numerem telefonu 56 639 23 47

4.   Adres kontaktowy e-mail: przetargi@um.chelmza.pl 

 

XI. Załączniki

Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy

Załącznik Nr 2 – Klauzula informacyjna – RODO

- Załącznik Nr 3 – Projekt umowy

- Załącznik Nr 4 – opis przedmiotu zamówienia

- Załącznik Nr 5 – Koncepcje pzt

 

 

                                                                                                          /-/ z-Burmistrz Miasta

 

                                                                                     Paweł Polikowski



[1] Oferty złożone przez Wykonawców w odpowiedzi na zapytanie ofertowe służące oszacowaniu wartości przedmiotu zamówienia, mogą zostać wykorzystane przez Zamawiającego do udzielenia zamówienia publicznego bez konieczności ich ponownego przesyłania Wykonawcy. Fakt przekazania Wykonawcy zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia, może natomiast posłużyć Zamawiającemu do szacowania wartości zamówienia w myśl art. 28 - 36 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).

[2] Zamawiający określił zakres rzeczowy zamówienia, który powinien zostać zrealizowanych możliwie najszerszym zakresie przewidzianym do realizacji, z zachowaniem wytycznych określonych w punkcie „Zakres tematyczny”. Mając na względzie brak odpowiedniej wiedzy technicznej, Zamawiający będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu wykonawcy, który powinien dokonać analizy wykonalności technicznej pod kątem dostępnej przestrzeni na terenie miasta Chełmży. Rzeczywisty zakres opracowania będzie zatem uzależniony m. in.  od uwarunkowań funkcjonalnych obszaru miasta poprzedzonych wizją lokalną Wykonawcy, zaproponowanych przez Wykonawcę rozwiązań, poczynionych uzgodnień z Zamawiającym.

[3] Wykonawca składa w imieniu Zamawiającego kompletny wniosek o wydanie decyzji pozwolenia na budowę według przygotowanego projektu, w celu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, jak również stosownych wniosków i uzyskania zmian decyzji pozwolenia na budowę, jeżeli zaistnieje konieczność uzupełnień bądź zmian w dokumentacji projektowej.

[4] Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:

1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

drukuj (Zapytanie ofertowe/ Zapytanie dot. szacowania wartości przedmiotu zamówienia na opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu, z podziałem na następujące zadania: 1) Kompleksowa renowacja zieleni miejskiej w parku miejskim przy ulicy 3-go Maja w Chełmży; 2) Rewitalizacja zieleni miejskiej na obszarze miasta Chełmży; 3) Zagospodarowanie turystyczne terenów wokół Jeziora Chełmżyńskiego; 4) Kompleksowa odnowa przestrzeni miejskiej w obszarze zdegradowanym Chełmży - GKM.271.4.5.2024)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2024-06-04
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2024-06-04 09:59
  • zmodyfikował: Jarosław Smyczyński
    ostatnia modyfikacja: 2024-06-04 10:04

Załączniki - Zapytanie ofertowe/ Zapytanie dot. szacowania wartości przedmiotu zamówienia na opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu, z podziałem na następujące zadania: 1) Kompleksowa renowacja zieleni miejskiej w parku miejskim przy ulicy 3-go Maja w Chełmży; 2) Rewitalizacja zieleni miejskiej na obszarze miasta Chełmży; 3) Zagospodarowanie turystyczne terenów wokół Jeziora Chełmżyńskiego; 4) Kompleksowa odnowa przestrzeni miejskiej w obszarze zdegradowanym Chełmży - GKM.271.4.5.2024

drukuj (Załączniki - Zapytanie ofertowe/ Zapytanie dot. szacowania wartości przedmiotu zamówienia na opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu, z podziałem na następujące zadania: 1) Kompleksowa renowacja zieleni miejskiej w parku miejskim przy ulicy 3-go Maja w Chełmży; 2) Rewitalizacja zieleni miejskiej na obszarze miasta Chełmży; 3) Zagospodarowanie turystyczne terenów wokół Jeziora Chełmżyńskiego; 4) Kompleksowa odnowa przestrzeni miejskiej w obszarze zdegradowanym Chełmży - GKM.271.4.5.2024)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2024-06-04
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2024-06-04 09:56

Informacja o złożonych ofertach na opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu, z podziałem na następujące zadania: 1) Kompleksowa renowacja zieleni miejskiej w parku miejskim przy ulicy 3-go Maja w Chełmży; 2) Rewitalizacja zieleni miejskiej na obszarze miasta Chełmży; 3) Zagospodarowanie turystyczne terenów wokół Jeziora Chełmżyńskiego; 4) Kompleksowa odnowa przestrzeni miejskiej w obszarze zdegradowanym Chełmży - GKM.271.4.5.2024

 Chełmża, 13.06.2024 r.

Zamawiający:

GMINA MIASTA CHEŁMŻY
GKM.271.4.5.2024

 

 

INFORMACJA O ZŁOŻONYCH OFERTACH

 

Dotyczy postępowania na: opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu, z podziałem na następujące zadania: 1) Kompleksowa renowacja zieleni miejskiej w parku miejskim przy ulicy 3-go Maja w Chełmży; 2) Rewitalizacja zieleni miejskiej na obszarze miasta Chełmży; 3) Zagospodarowanie turystyczne terenów wokół Jeziora Chełmżyńskiego; 4) Kompleksowa odnowa przestrzeni miejskiej w obszarze zdegradowanym Chełmży                                                                     

 

Zamawiający informuje, że w ww. procedurze o udzielenie zamówienia publicznego,
w terminie wyznaczonym na składanie ofert, wpłynęły następujące oferty:

 

CZĘŚĆ/ ZADANIE NR 1: Kompleksowa renowacja zieleni miejskiej w parku miejskim przy ulicy 3-go Maja w Chełmży

Numer oferty

Wykonawca (nazwa, adres)

KRYTERIUM NR 1

(cena wynagrodzenia BRUTTO) – 100,00 %

1

Pracownia Projektowa Paweł Pytlasiński, ul. Poprawna 3h 03-984 Warszawa

80 000,00

 

CZĘŚĆ/ ZADANIE NR 2: Rewitalizacja zieleni miejskiej na obszarze miasta Chełmży

Numer oferty

Wykonawca (nazwa, adres)

KRYTERIUM NR 1

(cena wynagrodzenia BRUTTO) – 100,00 %

1

Pracownia Projektowa Paweł Pytlasiński, ul. Poprawna 3h 03-984 Warszawa

135 500,00

 

CZĘŚĆ/ ZADANIE NR 3: Zagospodarowanie turystyczne terenów wokół  Jeziora Chełmżyńskiego

Numer oferty

Wykonawca (nazwa, adres)

KRYTERIUM NR 1

(cena wynagrodzenia BRUTTO) – 100,00 %

1

Pracownia Projektowa Paweł Pytlasiński, ul. Poprawna 3h 03-984 Warszawa

85 000,00

CZĘŚĆ/ ZADANIE NR 4: Kompleksowa odnowa przestrzeni miejskiej w obszarze zdegradowanym Chełmży        

 

Numer oferty

Wykonawca (nazwa, adres)

KRYTERIUM NR 1

(cena wynagrodzenia BRUTTO) – 100,00 %

1

Pracownia Projektowa Paweł Pytlasiński, ul. Poprawna 3h 03-984 Warszawa

250 000,00

BURMISTRZ MIASTA

/-/ Paweł Polikowski

drukuj (Informacja o złożonych ofertach na opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu, z podziałem na następujące zadania: 1) Kompleksowa renowacja zieleni miejskiej w parku miejskim przy ulicy 3-go Maja w Chełmży; 2) Rewitalizacja zieleni miejskiej na obszarze miasta Chełmży; 3) Zagospodarowanie turystyczne terenów wokół Jeziora Chełmżyńskiego; 4) Kompleksowa odnowa przestrzeni miejskiej w obszarze zdegradowanym Chełmży - GKM.271.4.5.2024)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2024-06-13
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2024-06-13 08:17

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Małgorzata Karpińska, Biuro Rady Miejskiej, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 43
Jarosław Smyczyński, Wydział Organizacyjny, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 34

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 2037757
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2025-06-13 07:07:39