Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącczerwiec 2025» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

Zapytanie ofertowe (SOR.271.16.2024) na zakup switchy zarządzalnych dla Urzędu Miasta Chełmży i Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży

Chełmża, dnia 18.09.2024r.

Zapytanie ofertowe (SOR.271.16.2024)

na zakup switchy zarządzalnych dla Urzędu Miasta Chełmży i Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży

o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

(Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.)

Zamawiający
Gmina Miasta Chełmża

NIP 8792582481 REGON 871118690

I.

Opis przedmiotu zamówienia Urząd Miasta opisany jest w załączniku nr 3

II.

Termin i miejsce wykonania zamówienia.
Miejsce wykonania zamówienia: Urząd Miasta Chełmży, ul. Hallera 2, 87-140 Chełmża

Potwierdzeniem wykonania zamówienia jest podpisany protokół dostawy do dnia

4.11.2024r.

 

IV. Kod CPV:      32420000-3

Pełna nazwa:    urządzenia sieciowe

V. Kryteria wyboru oferty:

Kryterium nr 1 – Cena brutto: 100% - kryterium oznacza najniższą cenę. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów. Ocena oferty w ramach niniejszego kryterium - cena brutto: będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (całkowitej, łącznej za wykonanie przedmiotu zamówienia), podanej przez Wykonawcę w Ofercie. Każda oferta poddana ocenie, odrębnie w każdej części stanowiącej przedmiot zamówienia, otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą ze wzoru: P(x) =Cmin/Cx×100, gdzie: P(x) – liczba punktów otrzymanych przez ofertę „x”; Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; Cx – cena podana w badanej ofercie badanej „x”. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca i być przyznana ofercie: 100,00. Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów przyznaną wg wzoru wskazanego powyżej, odrębnie w ramach poszczególnych części zamówienia. W przypadku, gdy nie da się wyłonić oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że minimum dwie oferty mają równą liczbę punktów, Zamawiający zastosuje właściwą procedurę określoną w art. 248 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

VI. Termin związania ofertą i płatność

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia, w którym upływa dzień na składanie ofert.

Płatność nastąpi w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy (od dnia skutecznego dostarczenia faktury, na podstawie podpisanego przez Strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia).

VII. Miejsce, sposób i termin składania ofert:

1. Ofertę cenową z należy przekazać Zamawiającemu na formularzu ofertowym [zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1] do dnia 26.09.2024 roku do godziny 10:00:

a) W oryginale, w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego, którym jest Urząd Miasta Chełmży, ul. gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża w godzinach funkcjonowania – osobiście, posłańcem, za pośrednictwem poczty lub kuriera. Oferty należy umieścić w zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej kopercie oznaczonej napisem: „switche dla Urzędu” lub

b) drogą elektroniczną na adres: informatyk@um.chelmza.pl w temacie: „switche dla Urzędu”.
Kompletna oferta musi zawierać:

a) Formularz oferty;

b) Pełnomocnictwo(a), jeśli dotyczy

c) załącznik nr 2 – karta weryfikacji (Zamawiający żąda złożenia z ofertą niniejszy dokument i jednocześnie nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego)

2. W przypadku dostarczenia oferty w oryginale do siedziby Zamawiającego, za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Urzędu Miasta w Chełmży na adres wskazany w pkt 1. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich skutecznego przesłania na wskazany powyżej w pkt 1 adres e-mail.

3. Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim (dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, wystarczające jest tłumaczenie Wykonawcy) i złożona w postaci:

a) oryginału dokumentu, w przypadku dostarczenia oferty w formie tradycyjnej, tj. papierowej lub
b) czytelnego skanu podpisanego dokumentu lub

c) elektronicznej, podpisanej: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności.

4. Formularz ofertowy musi być podpisany przez osobę/y składającą/ce Ofertę.
5. Do Oferty należy dostarczyć pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą lub ogólnodostępnych baz/ rejestrów. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony.

6. Oferty złożone po terminie oraz niezgodnie ze sposobem złożenia określonym w zapytaniu nie będą rozpatrywane.

VIII. Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu.

 

 

IX. Opis sposobu przygotowania ofert:

Cena oferty musi być kompletna, jednoznaczna i ostateczna. Wykonawca kalkuluje cenę na podstawie niniejszego zapytania ofertowego.

Oferta powinna zostać złożona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia i co najmniej zawierać:
- Nazwę produktów z podaniem wersji/nazw modułów;

- Nazwa, dane teleadresowe oferenta;

- Wartość oferty w złotych polskich (wartość netto, brutto oraz stawkę podatku VAT);

- Datę sporządzenia oferty

X. Badanie i ocena ofert:

1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, dokumentów lub oświadczeń.

2. Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek i inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentacji zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.

3. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

a) została złożona po terminie składania ofert;

b) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;

c) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;

d) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego;

e) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia (w przypadku badania określonej przesłanki)

f) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;

g) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

h) wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki polegającej na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodującej zmiany w treści oferty;
i) wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;

j) w stosunku do Wykonawcy zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art.  7 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507)[1];

XI. Inne uwarunkowania dot. realizacji przedmiotu zamówienia:

1.       Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie oferty: Jarosław Smyczyński - Wydział Organizacyjny Urzędu Miasta Chełmży, ul. Hallera 2, 87-140 Chełmża, tel. 56 639 23 34, 730 987 530.

2.       Zadanie jest przewidziane do realizacji jest przy współudziale środków zewnętrznych - dofinansowania z „Cyberbezpiecznego Samorządu”.

3.       Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach Zamawiającego. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom Prawo zamówień publicznych.

4.       Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom żadne środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu do składania ofert. Wszelkie zmiany treści zapytania ofertowego oraz wyjaśnienia udzielone na zapytania Wykonawcy stają się integralną częścią zapytania ofertowego i są wiążące dla Wykonawców.

6.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w każdym czasie bez podania uzasadnienia, w tym także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

7.       Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Zamawiającego z tytułu otrzymania zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia oferty na to zapytanie.

8.       Zamawiający zastrzega sobie prawo (możliwość) do zamieszczenia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacji o: złożonych ofertach, wynikach postępowania (udzieleniu zamówienia).

9.       Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony pisemnie lub telefonicznie o wyborze jego oferty oraz o terminie i miejscu podpisania (zawarcia) umowy (zlecenia). Zamawiający nie określa (nie przewiduje) warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia. Projektowane postanowienia umowy będą uwzględniały następujące warunki:

a.       W wypadku niewykonania (w tym nieterminowego wykonania) lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 1,50% wartości brutto przedmiotu umowy za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, licząc od dnia upływu terminu dostawy określonego w umowie (zleceniu);

b.       Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy z powodu opóźnienia dostawy powyżej 14 dni. Wykonawca zobowiązany jest zapłacić Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn leżących po jego stronie – w wysokości 20,00% kwoty wynagrodzenia należnego wykonawcy.

c.       Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z przysługującego mu wynagrodzenia ustalonego w umowie zawartej z Zamawiającym.

10.   Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

11.   Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień na dodatkowe dostawy w trybie z wolnej ręki, bez konieczności przeprowadzania kolejnej procedury udzielenia zamówienia publicznego.

12.   Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień tożsamych z przedmiotem zamówienia, o których mowa powyżej, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego w okresie nie dłuższym niż data realizacji zamówienia podstawowego.

13.   Zakres rzeczowy tych zamówień będzie dotyczył dostaw, które rzeczowo są przedmiotem zamówienia podstawowego m. in. w zakresie zwiększenia bieżących dostaw. Warunki zawarcia umowy będą kształtowane w sposób odpowiedni w oparciu o warunki umowy zamówienia podstawowego i/lub z uwzględnieniem różnic wynikających z wartości, czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili udzielania zamówienia.

Burmistrz

(-) Paweł Polikowski

 

 

Załączniki:

1. Załącznik 1 - formularz ofertowy

2. Załącznik 2 - karta weryfikacji

3. Załącznik 3 - specyfikacja switcha

4. Załącznik 4 - wzór umowy z załącznikami

 



[1] Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:

1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

drukuj (Zapytanie ofertowe (SOR.271.16.2024) na zakup switchy zarządzalnych dla Urzędu Miasta Chełmży i Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Jarosław Smyczyński
    data wytworzenia: 2024-09-18
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2024-09-18 09:39

Załączniki - Zapytanie ofertowe (SOR.271.16.2024) na zakup switchy zarządzalnych dla Urzędu Miasta Chełmży i Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży

  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Jarosław Smyczyński
      data wytworzenia: 2024-09-18
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2024-09-18 09:40
  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Jarosław Smyczyński
      data wytworzenia: 2024-09-18
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2024-09-18 09:40
  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Jarosław Smyczyński
      data wytworzenia: 2024-09-18
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2024-09-18 09:40
  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Jarosław Smyczyński
      data wytworzenia: 2024-09-18
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2024-09-18 09:40
  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Jarosław Smyczyński
      data wytworzenia: 2024-09-18
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2024-09-18 09:41

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Jarosław Smyczyński
    data wytworzenia: 2024-09-18
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2024-09-18 09:39

Zapytanie ofertowe (SOR.271.16.2024) na zakup switchy zarządzalnych dla Urzędu Miasta Chełmży i Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży - INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Chełmża, dnia 26.09.2024 r.

 

SOR.271.16.2024 

INFORMACJA
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO


o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129
z późn. zm.)


            Niniejszym informuję, że w wyniku przeprowadzonego przez Gminę Miasto Chełmża reprezentowaną przez Burmistrza, mającą siedzibę w Chełmży przy ul. Gen. J. Hallera 2, naboru ofert cenowych na
Zakup switchy zarządzalnych do Urzędu Miasta - 5 szt. i Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej - 4 szt. w terminie do 26.09.2024 r. na adres Urzędu Miasta Chełmży wpłynęły 2 oferty. Jedynym kryterium wyboru była cena. Wykonawcą przedmiotowego zamówienia wybrano Cocon S.A., ul. Dworcowa 10a, 46-300 Olesno, który złożył najkorzystniejszą ofertę na realizację przedmiotowego zamówienia.

            Powyższa oferta spełnia wszystkie wymagania formalne określone w ogłoszeniu o zamówieniu, oraz uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów, przyznaną na podstawie kryteriów oceny ofert, wg metodologii wskazanej w ogłoszeniu (100 pkt), spośród wszystkich złożonych ofert spełniających warunki udziału w postępowaniu a zaproponowana cena za dostawę przedmiotu zamówienia w kwocie 35 460,90 zł brutto (28 830,00 zł netto) mieści się w kwocie, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.

Jednocześnie informuję, że w niniejszym postępowaniu złożono następujące oferty:

1.      Ventus Communications Sp. z o.o. ul. Swoboda 12 60-391 Poznań, cena brutto: 35 945,52 liczba punktów: 98,65

Dziękuję za zainteresowanie i złożenie ofert w ramach przeprowadzonego naboru.

Burmistrz

(-) Paweł Polikowski

 

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

drukuj (Zapytanie ofertowe (SOR.271.16.2024) na zakup switchy zarządzalnych dla Urzędu Miasta Chełmży i Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży - INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Jarosław Smyczyński
    data wytworzenia: 2024-09-26
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2024-09-26 12:16

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Małgorzata Karpińska, Biuro Rady Miejskiej, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 43
Jarosław Smyczyński, Wydział Organizacyjny, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 34

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 2037731
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2025-06-13 07:07:39