Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.chelmza.pl
Treść strony
Opracowanie Programu Funkcjonalno- Użytkowego na potrzeby realizacji zadań: 1) Wykonanie projektu budowlanego i budowa sieci wodociągowej w działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 11/7 (droga); 2) Wykonanie projektu budowlanego i budowa sieci wodociągowej w ul. Jana Brzechwy (dz. nr 31/36, 32/1 obręb 0012); 3) Wykonanie projektu budowlanego i budowa sieci wodociągowej w ul. Piastowskiej – GKM.271.4.7.2025
Chełmża, dnia 25 marca 2025 r.
Nr referencyjny: GKM.271.4.7.2025
Zapytanie ofertowe
Burmistrz Miasta Chełmży zaprasza do złożenia oferty cenowej na opracowanie Programu Funkcjonalno- Użytkowego na potrzeby realizacji zadań:
1) Wykonanie projektu budowlanego i budowa sieci wodociągowej w działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 11/7 (droga);
2) Wykonanie projektu budowlanego i budowa sieci wodociągowej w ul. Jana Brzechwy (dz. nr 31/36, 32/1 obręb 0012);
3) Wykonanie projektu budowlanego i budowa sieci wodociągowej w ul. Piastowskiej.
I. Zamawiający
Nazwa: Gmina Miasta Chełmża
Adres: ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża
NIP: 879 258 24 81
REGON: 871118690
Strona www: https://www.bip.chelmza.pl/
II. Opis Przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno- użytkowego wraz z oszacowaniem kosztów dla zadań inwestycyjnych:
1) Wykonanie projektu budowlanego i budowa sieci wodociągowej w działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 11/7 (droga);
2) Wykonanie projektu budowlanego i budowa sieci wodociągowej w ul. Jana Brzechwy (dz. nr 31/36, 32/1 obręb 0012);
3) Wykonanie projektu budowlanego i budowa sieci wodociągowej w ul. Piastowskiej.
Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji należy zrealizować w oparciu o wytyczne i uwarunkowania, stanowiące załącznik do niniejszego zapytania ofertowego (zadanie nr 1 i 2)[1] oraz uzgodnienia z Zamawiającym i/lub Zakładem Wodociągów i Kanalizacji w Chełmży na etapie tworzenia PFU (zadanie nr 1, 2 i 3)[2].
Opracowanie musi być zgodne z aktualnie obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 poz. 2454) i zawierać w szczególności:
1) Opracowanie koncepcji inwestycji (w tym PZT)
2) Część opisową (w tym m. in. opis ogólny przedmiotu zamówienia, technologię, zakres robót budowlanych; aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia; opis ogólnych właściwości użytkowych; dobór i opis armatury; szacunkową wycenę kosztów realizacji wszystkich elementów uwzględnionych w opracowywanym PFU wraz z tabelą elementów rozliczeniowych);
3) Projekt PFU w swojej treści winien określać przedmiot zamówienia, w tym w szczególności technologię robót, materiały i urządzenia, a także parametry techniczne i funkcjonalne rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. Wykonawca nie może opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy i/lub równoważne lub inne równoznaczne wyrazy;
4) Dokumentacja projektowa PFU winna opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane.
5) Wraz z kompletną dokumentacją PFU, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie, że dokumentacja projektowa jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz że jest wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, warunkami i zasadami wiedzy technicznej.
6) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zasadami współczesnej wiedzy technicznej, polskimi normami oraz obowiązującymi przepisami. W przypadku zmiany przepisów lub wejścia w życie nowych regulacji prawnych Wykonawca opracuje poszczególne materiały i uzyska decyzje według nowych unormowań w ramach wynagrodzenia umownego.
7) Szacunkowe koszty należy opracować zgodnie z aktualnym rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
8) Wykonawca w trakcie prac zobowiązany jest informować Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac oraz proponowanych rozwiązaniach,
9) Wykonawca w ramach wynagrodzenia, przenosi na Zamawiającego, z chwilą podpisania protokołu odbioru autorskie prawa majątkowe do wszystkich utworów wytworzonych lub zmodyfikowanych w wykonaniu, uprawniające do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania utworami na wszystkich znanych polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Opracowana przez Wykonawcę dokumentacja projektowa ma służyć:
- uzyskaniu przez Wykonawcę stosownych decyzji administracyjnych i dokonaniu skutecznych zgłoszeń przez Wykonawcę wymaganych w procesie inwestycyjnym - pozwolenie na budowę,
- jako opis przedmiotu zamówienia do postępowania przetargowego w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych,
- realizacji na jej podstawie pełnego zakresu robót budowlanych, właściwego ich wykonania oraz dokonania odbioru robót budowlanych.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, w tym wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
- opracowanie i dostarczenie trzech egzemplarzy PFU w wersji papierowej,
- opracowanie szczegółowych opracowań kosztowych (oszacowanie kosztów odrębnie dla zadań) w jednym egzemplarzu w wersji papierowej.
- zbiorcze zestawienie całości kosztów inwestycji – dla wszystkich zadań (ZZK) – opracowania kosztowe w jednym egzemplarzu,
- opracowanie dodatkowych egzemplarzy dokumentacji w przypadku konieczności dokonania niezbędnych, dodatkowych uzgodnień wynikających z przepisów prawa,
- wykonanie dokumentacji projektowej PFU wraz z sporządzonymi opracowaniami, również w wersjach edytowalnych (w tym część graficzną w wersji pdf i DWG, opisy w wersjach edytowalnych) – w jednym egzemplarzu na nośniku zewnętrznym (CD/DVD/pendrive).
Uwaga! Przekazane i załączone dokumenty zamówienia w postaci elektronicznej muszą spełniać wymogi dostępności cyfrowej.
Wykonawca w trakcie opracowania dokumentacji projektowej jest zobowiązany na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym proponowane rozwiązania techniczne, zastosowane materiały. Nadto Wykonawca odpowiada za zapewnienie sprawdzenia wykonanej dokumentacji, o której mowa powyżej pod względem jej zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Prawa budowlanego oraz obowiązującymi normami, przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania oraz zapewnienie skoordynowania wszystkich działań.
Uwaga! Zamawiający wymaga, aby wszelkie prace projektowe zostały poprzedzone przez Wykonawcę wizją w terenie.
Przedmiot Umowy obejmuje ponadto:
- proponowanie i konsultowanie z Zamawiającym alternatywnych rozwiązań mających wpływ na koszt inwestycji,
- zastosowanie materiałów o standardzie właściwym do tego typu obiektów dla wszystkich projektowanych robót, przy czym materiały i technologie przyjęte przez projektanta powinny mieć określone wymagane parametry techniczne oraz podane warunki, jakie należy spełnić dla zapewnienia równoważności zastosowanych/ przyjętych rozwiązań/ materiałów.
- Rozwiązania dot. równoważności, opisów przyjętych w dokumentacji projektowej, o których mowa m. in. w art. 99 -103 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 poz. 1320 z późn. zm.), w tym m. in.:
i. Przedmiot zamówienia opisuje się w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty przez potencjalnego Wykonawcę,
ii. Do opisu przedmiotu zamówienia stosuje się nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV),
iii. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów,
iv. Przedmiot zamówienia można opisać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Natomiast, jeżeli przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa powyżej, niezbędne jest szczegółowe wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji) kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
v. Ponadto, opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, należy wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
vi. Wykonawca opracowując przedmiot zamówienia i opisując go za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia jak wyżej opisanych, obowiązany jest wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym podając parametry, na podstawie których równoważność będzie oceniana. Zamawiający wymaga opracowania tabeli równoważności dla wyrobów, dla których w dokumentacji nie będą określone ich parametry techniczno-jakościowe, a jedynie będzie użyty znak towarowy, nazwa producenta itp. ze słowami „lub równorzędny”. Tabela równoważności musi wskazywać parametry, które muszą spełniać Wykonawcy robót budowlanych składający oferty równoważne. Brak tabeli równoważności stanowić będzie wadę dokumentacji projektowej.
vii. Materiały i technologie przyjęte przez projektanta powinny mieć określone wymagane parametry techniczne oraz podane warunki, jakie należy spełnić dla zapewnienia równoważności materiałów.
- przeniesienie na rzecz Zamawiającego praw autorskich dot. wykonanej dokumentacji projektowej,
- udzielenie gwarancji na opracowaną dokumentację na okres 36 miesięcy od odbioru ostatniego opracowania,
- usuwanie wad projektowych w okresie realizacji prac oraz w okresie gwarancyjnym,
- wykonanie innych opracowań, niezbędnych z punktu widzenia celu, któremu ma służyć przeprowadzenie prac/robót budowlanych realizowanych w ramach zadania.
- udzielanie odpowiedzi na pytania do dokumentacji projektowej w trakcie postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu PFU i zawartych w nim rozwiązań oraz uzupełnianie szczegółów). Wykonawca zapewni kontakt oraz współpracę z pracownikami Zamawiającego w zakresie przygotowanego PFU, a także wsparcie techniczne Zamawiającego na etapie postępowania przetargowego oraz realizacji inwestycji w zakresie jej zgodności z PFU, w tym w szczególności w sposób szczegółowy i wyczerpujący wyjaśni wątpliwości dot. rozwiązań zawartych w PFU.
- Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu z wnioskami o uzyskanie niezbędnych decyzji, pozwoleń, postanowień, zezwoleń, opinii, po wcześniejszym wystąpieniu Wykonawcy do Zamawiającego o ich udzielenie.
Przedmiot zamówienia należy opracować w sposób zgodny w szczególności z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m. in.:
· Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725, 834 ze zm.),
· Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym,
· wymogami określonymi w Ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Zgodnie z art. 100 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli przedmiot zamówienia przeznaczony jest do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, to opis przedmiotu zamówienia winien zostać sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, chyba że nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia, co wykonawca winien wskazać w projekcie budowlanym/ projekcie wykonawczym/innym dokumencie.
W tym zapewnienie, aby wszelkie działania realizowane ze środków publicznych objęte były reżimem dostępności w takim zakresie, jaki jest możliwy, wykonalny i uzasadniony w tych działaniach. Wszystkie działania realizowane ze środków publicznych, „zlecane” podmiotom innym niż podmioty publiczne w rozumieniu ustawy, powinny być więc realizowane z uwzględnieniem warunków dostępności.
· Innych obowiązujących przepisów prawa dotyczących przedmiotowej inwestycji.
Urząd Zamówień Publicznych udostępnia na swojej stronie przydatne informacje dotyczące uwzględnienia zasady dostępności przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. Znajdują się tam m. in. wskazówki, jak zrealizować zasadę dostępności we wszystkich rodzajach zamówień: https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/zrownowazone-zamowienia-publiczne/spoleczne-zamowienia/przydatne-informacje/dostepnosc
Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (klasyfikacji CPV):
CPV 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
III. Termin wykonania zamówienia
Zamawiający oczekuje wykonania przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 45 dni od daty zawarcia/ podpisania umowy.
IV. Wynagrodzenie/ cena oferty
- Za wykonanie przedmiotu zamówienia strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe brutto.
a) Cena oferty musi być kompletna, jednoznaczna i ostateczna. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością warunków terenowych oraz za uzyskanie informacji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wszelkich warunków oraz zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub na wykonanie robót.
b) Skalkulowana cena musi obejmować pełny zakres robót (czynności) niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
c) Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. Wówczas w ofercie, wykonawca ma obowiązek:
I. poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
II. wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
III. wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
IV. wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
- Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy (względnie zlecenia) nastąpi jednorazowo po zakończeniu realizacji zadania w oparciu o fakturę końcową, po pozytywnym odbiorze wykonania przedmiotu umowy potwierdzonym protokołem odbioru końcowego (tj. w szczególności po dostarczeniu i zaakceptowaniu wykonania całości dokumentacji oraz wszelkich innych dokumentów formalno- prawnych i projektowych, wymaganych prawem decyzji, uzgodnień, pozwoleń itp.).
V. Kryteria oceny ofert i sposób ich obliczania
Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Nr |
Nazwa kryterium |
Waga/ udział procentowy kryterium |
1 |
Cena brutto |
100,00 % |
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach.
Kryterium nr 1 – Cena brutto: będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty, Każda oferta poddana ocenie otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą ze wzoru:
P(x) =Cmin/Cx×100, gdzie:
P(x) – liczba punktów otrzymanych przez ofertę „x”
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Cx – cena podana w badanej ofercie badanej „x”
Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca i być przyznana ofercie w ramach przyjętych kryteriów oceny ofert: 100,00.
Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów przyznaną wg wzoru wskazanego powyżej.
W przypadku, gdy nie da się wyłonić oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że minimum dwie oferty mają równą liczbę punktów, Zamawiający zastosuje właściwą procedurę określoną w art. 248 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
VI. Miejsce, termin i sposób składania i przygotowania ofert
- Ofertę cenową w kwocie brutto z wyszczególnieniem VAT, należy przesłać Zamawiającemu na formularzu ofertowym [stanowiącym Załącznik Nr 1] do dnia 1 kwietnia 2025 r. roku drogą elektroniczną na adres: przetargi@um.chelmza.pl w temacie: „Oferta na opracowanie PFU – wodociągi”.
Kompletna oferta musi zawierać:
1. Formularz oferty;
2. Oświadczenie Wykonawcy (aktualne na dzień składania oferty);
sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego (ogłoszenia o zamówieniu).
3. Pełnomocnictwo(a), jeśli dotyczy.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich skutecznego przesłania na wskazany powyżej w pkt 1 adres e-mail.
- Oferta wraz z załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim (dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, wystarczające jest tłumaczenie Wykonawcy) i złożona w postaci:
a) czytelnego skanu podpisanego dokumentu lub
b) elektronicznej, podpisanej: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności.
- Formularz ofertowy oraz załączniki muszą być podpisane przez osobę/y składającą/ce Ofertę.
- Do Oferty należy dostarczyć pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą lub ogólnodostępnych baz/ rejestrów. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony.
- Oferty złożone po terminie oraz niezgodnie ze sposobem złożenia określonym w zapytaniu nie będą rozpatrywane.
- Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia, w którym upływa dzień na składanie ofert.
VII. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji zamówień o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający nie precyzuje w niniejszym postępowaniu warunków udziału w postępowaniu.
VIII. Badanie i ocena ofert
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, dokumentów lub oświadczeń, w tym:
a) jeżeli zaoferowana cena w ocenie Zamawiającego będzie rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia (w tym w przypadku gdy cena całkowita oferty jest niższa o minimum 30% od: średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert) i budzić będzie wątpliwości co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami niniejszego zapytania lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający dopuszcza możliwość zwrócenia się do wykonawcy o udzielenie wyjaśnień.
- Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek i inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentacją zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.
- Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
- Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) została złożona po terminie składania ofert;
b) w stosunku do Wykonawcy zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507)[3];
c) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
d) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
e) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego;
f) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia (w przypadku badania określonej przesłanki)
g) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;
h) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
i) wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki polegającej na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodującej zmiany w treści oferty.
j) wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;
IX. Dodatkowe informacje
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach Zamawiającego.
2. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcą żadne środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu do składania ofert. Wszelkie zmiany treści zapytania ofertowego oraz wyjaśnienia udzielone na zapytania Wykonawcy stają się integralną częścią zapytania ofertowego i są wiążące dla Wykonawców.
- Oferty złożone przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu mogą posłużyć Zamawiającemu na potrzeby dokonania szacowania wartości przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa[4] lub mogą stanowić podstawę do udzielenia zamówienia publicznego na rzeczową realizację zadania.
- Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony pisemnie lub telefonicznie o wyborze jego oferty oraz o terminie i miejscu podpisania (zawarcia) umowy (jeśli dotyczy).
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert (jeśli dotyczy).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w każdym czasie bez podania uzasadnienia, w tym także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
- Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Zamawiającego z tytułu otrzymania zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia oferty na to zapytanie.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo (możliwość) do zamieszczenia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacji o:
a) złożonych ofertach,
b) wyniku postępowania.
- Zamawiający przewiduje możliwości zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- W trakcie trwania umowy oraz w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o:
a) zmianie siedziby lub nazwy firmy,
b) zmianie osób reprezentujących,
c) ogłoszeniu upadłości,
d) ogłoszeniu likwidacji,
e) zawieszeniu działalności,
f) wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca
X. Kontakt z zamawiającym
1. Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej, zgodnie z warunkami/ wytycznymi określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2. Wszelkie pytania dotyczące niniejszego zamówienia należy przesyłać drogą elektroniczną na adres wskazany poniżej w pkt 4.
3. W przypadku pojawienia się jakichkolwiek pytań i wątpliwości proszę o kontakt: w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia i sprawach związanych z procedurą zamówienia z Tomaszem Szreiber oraz Natalią Makowską, pod numerem telefonu 56 639 23 47
4. Adres kontaktowy e-mail: przetargi@um.chelmza.pl
XI. Załączniki
- Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy
- Załącznik Nr 2 – Klauzula informacyjna – RODO
- Załącznik Nr 3 – Warunki (dokument wyjściowy)
/-/ Burmistrz Miasta
Paweł Polikowski
[1] W oparciu o warunki techniczne do projektowania sieci wodociągowej w dz. nr 11/7 (ulica boczna od ul. Dębowej) w Chełmży nr T.7331.W111.SW.4.2025 oraz warunki techniczne do projektowania sieci wodociągowej w ul. Jana Brzechwy w Chełmży nr T.7331.W97.SW.3.2025;
[2] Dla zadania 3 – w oparciu o warunki techniczne do projektowania sieci wodociągowej uzyskane na etapie realizacji umowy;
[3] Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
[4] Oferty złożone przez Wykonawców w odpowiedzi na zapytanie ofertowe służące oszacowaniu wartości przedmiotu zamówienia, mogą zostać wykorzystane przez Zamawiającego do udzielenia zamówienia publicznego bez konieczności ich ponownego przesyłania Wykonawcy. Fakt przekazania Wykonawcy zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia, może natomiast posłużyć Zamawiającemu do szacowania wartości zamówienia w myśl art. 28 - 36 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.).
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2025-03-25
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2025-03-25 15:01
Załączniki - Opracowanie Programu Funkcjonalno- Użytkowego na potrzeby realizacji zadań: 1) Wykonanie projektu budowlanego i budowa sieci wodociągowej w działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 11/7 (droga); 2) Wykonanie projektu budowlanego i budowa sieci wodociągowej w ul. Jana Brzechwy (dz. nr 31/36, 32/1 obręb 0012); 3) Wykonanie projektu budowlanego i budowa sieci wodociągowej w ul. Piastowskiej – GKM.271.4.7.2025
- Treść postępowania (DOCX) 49.47kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2025-03-25
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2025-03-25 15:04
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2025-03-25
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2025-03-25 15:04
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2025-03-25
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2025-03-25 15:04
- Załącznik nr 3 - Warunki (ZIP) 785.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2025-03-25
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2025-03-25 15:04
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2025-03-25
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2025-03-25 15:02
Informacja o złożonych ofertach na opracowanie Programu Funkcjonalno- Użytkowego na potrzeby realizacji zadań: 1) Wykonanie projektu budowlanego i budowa sieci wodociągowej w działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 11/7 (droga); 2) Wykonanie projektu budowlanego i budowa sieci wodociągowej w ul. Jana Brzechwy (dz. nr 31/36, 32/1 obręb 0012); 3) Wykonanie projektu budowlanego i budowa sieci wodociągowej w ul. Piastowskiej – GKM.271.4.7.2025
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2025-04-03
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2025-04-03 13:31
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2025-04-03
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2025-04-03 13:30
Informacja o wyborze oferty na opracowanie Programu Funkcjonalno- Użytkowego na potrzeby realizacji zadań: 1) Wykonanie projektu budowlanego i budowa sieci wodociągowej w działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 11/7 (droga); 2) Wykonanie projektu budowlanego i budowa sieci wodociągowej w ul. Jana Brzechwy (dz. nr 31/36, 32/1 obręb 0012); 3) Wykonanie projektu budowlanego i budowa sieci wodociągowej w ul. Piastowskiej – GKM.271.4.7.2025
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2025-04-04
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2025-04-04 10:48
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2025-04-04
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2025-04-04 10:47
Opis strony
Jarosław Smyczyński, Wydział Organizacyjny, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 34