Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

Przetarg na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w związku z realizacja przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmży Projektu pod nazwą: „Aktywizacja społeczno – zawodowa szansą na niezależność”

grafika,miniatura,37968,-.png

Chełmża: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w związku z realizacja przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmży Projektu pod nazwą: Aktywizacja społeczno - zawodowa szansą na niezależność, realizowanego na podstawie umowy zawartej z Regionalnym Ośrodkiem Polityki Społecznej w Toruniu o dofinansowanie ww. Projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, dla osób będących pod opieką MOPS Chełmża
Numer ogłoszenia: 127858 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Hallera 19, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6752469, faks 56 6753018.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chelmza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w związku z realizacja przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmży Projektu pod nazwą: Aktywizacja społeczno - zawodowa szansą na niezależność, realizowanego na podstawie umowy zawartej z Regionalnym Ośrodkiem Polityki Społecznej w Toruniu o dofinansowanie ww. Projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, dla osób będących pod opieką MOPS Chełmża.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń pod nazwą: CZĘŚĆ 1 FLORYSTKA - dla 15 uczestników, 65 godzin. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z wiedzą i umiejętnościami z zakresu florystyki, tworzenia kompozycji kwiatowych na różne okazje. Szkolenie musi być podzielone na część teoretyczną w której to uczestniczki zapoznają się z zasadami BHP przy wykonywaniu takiej pracy, materiały stosowane w pracy z kwiatami, narzędzia, techniki przedłużania żywotności. Zapoznanie uczestniczek z technikami układania kompozycji kwiatowych, linie we florystyce, formy, barwy, różne typy kompozycji kwiatowych. Zasady strojenia stołu i sal na różne okazje np. Boże Narodzenie, Wielkanoc itd. Część praktyczna ma za zadanie przyuczyć uczestniczki szkolenia do samodzielnego wykonywania kompozycji roślinnych, wieńców, wiązanek z zastosowaniem omawianych wcześniej metod. Wykonawca w celu pełnego wykonania zamówienia musi zapewnić dla każdej z Pań własne stanowisko pracy, wyposażone w różnego rodzaju gąbki, kosz, materiały ozdobne, kwiaty żywe i sztuczne w ilości min. po 20 szt różnego rodzaju / osobę, niezbędne narzędzia. CZĘSĆ 2 KUCHARZ - dla 10 uczestników, ilość godzin zajęć dydaktycznych 90. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego tworzenia własnych koncepcji potraw, zapoznanie się ze sztuka kulinarną, zapoznanie z technikami stosowanymi w gastronomi. Zapoznani z przepisami BHP i HACCP. Sporządzanie zup, potraw mięsnych, podrobów, ryb, potraw zbożowych, zakąsek. W programie szkolenia musi znajdować się część teoretyczna: jak i praktyczne wykonywanie potraw przez uczestników szkolenia. W programie szkolenia należy podać szczegółowo moduły jakie zostaną przeprowadzone na szkoleniu. Każdemu uczestnikowi szkolenia należy zapewnić własne stanowisko pracy, produkty spożywcze jaki i przedmioty niezbędne do ich przygotowywania. CZĘŚĆ 3 PANELARZ- dla 10 uczestników, ilość godzin zajęć dytaktycznych 71. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego układania paneli podłogowych. Jak przygotować stanowisko pracy, wybrać odpowiednie materiały, ocenić jakość wykonanej pracy a także usunąć usterki. Szkolenie musi być podzielone na część teoretyczną: gdzie uczestnicy zapoznają się z wiedzą na temat zasad BHP, konstrukcji podłoży, przygotowania posadzki pod panele podłogowe, izolacje - jego zadania i rodzaje, wykończenia, podział materiałów wykończeniowych, warunki techniczne wykonania i odbioru robót. Część praktyczna będzie przeprowadzona w sali MOPS w Chełmży gdzie do tego celu jest przewidziane pomieszczenie o powierzchni 60 m 2. Uczestnicy mają nauczyć się metod układania paneli podłogowych, dostosowywania izolacji do danego typu podłogi, technologii wykończeniowych. Panele podłogowe, izolacje oraz wykończenia na których będą się uczyć kursanci mają pozostać do użyteczności MOPS w Chełmży. Mają one spełniać normy użyteczności odpowiednie dla pomieszczeń biurowych tzn. z odpornością na dużą ścieralność. CZĘŚĆ 4 NAUKA OBSŁUGI KOMPUTERA - dla 10 uczestników, ilość godzin zajęć dydaktycznych 60. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia kompetencji informatycznych, wykorzystywanie ich w codziennym życiu. Uświadomienie iż posługiwanie się komputerem pomaga w zdobywaniu nieograniczonej ilości informacji. W programie szkolenia musi znajdować się program komputerowy jego instalacja i uruchamianie, zapoznanie z edytorem tekstu, wykorzystanie drukarki i skanera, poszukiwanie - pobieranie informacji w Internecie - encyklopedie, korzystanie z własnego konta e-mail, redagowanie wiadomości, wiadomości graficzne, dźwiękowe. Radio, telewizja, prasa w Internecie, załatwianie spraw urzędowych przez Internet, nauka przez Internet. Efektem końcowym zdobytej wiedzy jest przygotowanie prezentacji w Power Point na dowolny temat. CZĘŚĆ 5 - KURS PIERWSZEJ POMOCY- dla 45 uczestników w 4 grupach, ilość godzin zajęć 6 na osobę. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z wiedzą i umiejętnością postępowania w przypadku sytuacji zagrażającej zdrowiu i życiu ludzi. W programie szkolenia musi znajdować się część teoretyczna jaki i ćwiczenia praktyczne na fantomie. Zakres szkolenia powinien obejmować między innymi: postępowanie w przypadku urazów mechanicznych, chemicznych i termicznych. Pomoc w przypadku wstrząsu pourazowego, poszkodowanym nieprzytomnym, resustytucji krążeniowo oddechowej. Pomoc w momencie zadławienia, zachłyśnięcia , ataku epilepsji. CZĘĆŚ 6 GRUPA WSPARCIA - dla 10 uczestników, ilość godzin zajęć dydaktycznych 30. Celem warsztatów jest zwrócenie uwagi młodzieży na konsekwencje jakie niesie za sobą używanie dopalaczy i innych środków psychoaktywnych. Szkolenie ma ukazać jakie uszkodzenia dla zdrowia i życia może spowodować stosowanie, nadużywanie dopalaczy, alkoholu, papierosów i innych używek. Należy ukazać młodzieży jakie są podstawowe objawy uzależnień. Szkolenie ma na celu ukazać młodzieży jak spędzać wolny czas z dala od uzależnień. CZĘŚĆ 7 SZKOŁA RODZICA - dla 30 uczestników, ilość godzin zajęć dydaktycznych 30. Celem warsztatów jest zwrócenie uwagi rodziców na n poznanie i zrozumienie świata i uczuć własnych oraz dziecka, wspieranie rodziców w kontaktach z dziećmi i młodzieżą. Szkolenie maja za zadanie pomóc rodzicom w wyrażaniu oczekiwań wobec własnych dzieci, przełamywaniu barier w kontaktach z dziećmi, modyfikowanie niepożądanych zachowań dzieci a także budowanie własnej wartości, wiary we własne możliwości i siły, samodyscypliny i usamodzielniania się dzieci. Uświadomienie rodzicom, iż skuteczność wychowania zależy głównie od rodzica, jego zapatrywań na świat wartości jakimi się kieruje według których postępuje. Nie poddawanie się stereotypom wychowawczym a budowanie prawidłowych relacji między członkami rodziny niosącymi miłość akceptację i bezpieczeństwo. CZĘŚĆ 8 KONSULTACJA Z DORADCĄ ZAWODOWYM - dla 45 uczestników w dwóch grupach: I grupa 10 osób, II grupa 35 osób, ilość godzin zajęć dydaktycznych: I grupa 5 godzin zajęcia grupowo i po 4 godziny na osobę indywidualnej konsultacji, II grupa 5 godzin zajęcia grupowo i po 2 godziny na osobę indywidualnej konsultacji. Celem warsztatów jest pomoc w określeniu celu zawodowego beneficjenta, ukazanie mocnych stron, zainteresowań i umiejętności, wzmocnienie poczucia własnej wartości, kształtowanie umiejętności wyznaczania celów. Poprzez zastosowanie odpowiednich metod odkrycie predyspozycji zawodowych, odpowiednie metody, opracowanie indywidualnego planu działania (IPD)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-8, 80.53.31.00-8, 80.56.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa będzie figurowała w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych jako instytucja aktywna w roku 2011.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał: - co najmniej 2 kursy dla minimum 10 osób każdy w zakresie i w wymiarze jaka będzie wykładana na kursie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: potencjałem technicznym (lokal, wyposażenie, stanowiska do zajęć praktycznych) adekwatnym do zamówienia umożliwiającym realizację szkolenia, (jeśli dotyczy)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: - osobami o wykształceniu kierunkowym związanym z tematyką szkolenia, posiadających przygotowanie pedagogiczne i doświadczeniu: min. 1 wykładowcą/trenem posiadającymi doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat min. 3 szkoleń grupowych z zakresu tematyki szkolenia, jaka będzie wykładana na kursie,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. dokonana bedzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy (Załacznik 8 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  •  

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Program szkolenia (wzór - zał. nr 6 do SIWZ) 2. Kalkulacja ceny szkolenia (wzór - zał. nr 7 do SIWZ) 3. Wzory zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i nabycie kwalifikacji 4. Wzory ankiet które zostaną przeprowadzone (ewaluacyjne na początki i na końcu szkolenia, oceniające szkolenie) 5. Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 6. Pełnomocnictwo, w przypadku podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy .

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia szkolenia wywołanej w szczególności nie skompletowaniem na czas pełnej grupy szkoleniowej lub przyczynami niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego (np. działania siły wyższej), 2. Zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w SIWZ. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ, 3. Zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w SIWZ, 4. Zmiany harmonogramu zajęć- w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego. 5. Zmiany ilości osób kierowanych na szkolenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmży, ul. Gen. Hallera 19, 87-140 Chełmża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmży, ul. Gen. Hallera 19, 87-140 Chełmża - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Aktywizacja społeczno - zawodowa szansą na niezależność, realizowanego na podstawie umowy zawartej z Regionalnym Ośrodkiem Polityki Społecznej w Toruniu o dofinansowanie ww. Projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

drukuj (Przetarg na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w związku z realizacja przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmży Projektu pod nazwą: „Aktywizacja społeczno – zawodowa szansą na niezależność”)

Metryka

  • opublikował: Administrator - UM Chełmża
    data publikacji: 2011-05-25 11:54
  • zmodyfikował: Administrator - UM Chełmża
    ostatnia modyfikacja: 2012-06-19 12:23

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 316647
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2023-11-15 14:48:17