Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.chelmza.pl
Treść strony
Drugi przetarg nieograniczony na "Remont i modernizacja wieży ciśnień"
Ogłoszenie nr 502195-N-2018 z dnia 2018-01-09 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014- 2020. Oś Priorytetowa 4 – Region przyjazny środowisku. Poddziałanie 4.6.2 Wsparcie ochrony zasobów kultury w ramach ZIT.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.chelmza.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://www.bip.chelmza.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja wieży ciśnień
Numer referencyjny: GKM.271.1.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia stanowią prace konserwatorskie, restauratorskie oraz roboty budowlane w zabytkowej wieży ciśnień zlokalizowanej w Chełmży przy ulicy Paderewskiego 20. Podstawowa funkcja budynku – jest to zabytkowa wieża ciśnień pełniąca obecnie funkcję usługową podnoszenia ciśnienia wody w jej przesyle do odbiorców. Użytkownikiem obiektu jest Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Chełmży. Charakterystyczne parametry : - powierzchnia użytkowa - 500,11 m² - kubatura – 2414,24 m³ Zakres prac budowlanych dotyczy w szczególności : - zabezpieczenia zbiornika na wodę w trakcie prac remontowych, - wykonaniu napraw konstrukcji więźby dachowej z wymianą łat i ułożeniu folii lub membrany wysoko paroprzepuszczalnej, - wykonaniu nowego pokrycia dachu dachówką ceramiczną, - wykonaniu nowych obróbek blacharskich, - konserwacji i odtworzenia istniejącej stolarki drewnianej okiennej ( skrzydła okienne), - wykonania przemurowania świetlików okiennych z kształtek szklanych, - naprawa schodów drewnianych i podłóg na dwóch najwyższych kondygnacjach , - wykonania napraw posadzek betonowych z ułożeniem izolacji wodochronnej , - wykonania wzmocnienia stropów Foerstera, - wykonanie napraw płyt stropu Foerstera z remontem tynków sufitowych , - wykonania nowych schodów stalowych od poziomu parteru do IV pietra, - wykonania odwodnienia dachu z rurą spustową wewnętrzną , - wykonania białkowania ścian wewnątrz wieży, - wykonania napraw pęknięć ścian przy podporach zbiornika , - wykonania instalacji odgromowej, - remontu zewnętrznej powierzchni zbiornika na wodę, - naprawa pęknięć w murach, Zakres robót remontowo-konserwatorskich budynku zawiera w szczególności: - usunięcie roślinności wyższej (krzewy) i niższej ( trawy i mchy) ze szczelin pomiędzy cegłami , płytkami klinkierowymi i przyporami, - oczyszczenie powierzchni elewacji metodą omiecenia szczotkami nylonowymi, - oczyszczenie powierzchni cegieł (materiał odzyskowy) ceramicznych metodą mechaniczną przy użyciu szczotek stalowych miękkich, - doczyszczenie powierzchni cegieł ceramicznych oraz oczyszczenie metodą chemiczną przy zastosowaniu 25 % kwasu octowego. Po zabiegu należy obficie spłukać wodą, - uzupełnienie ubytków w cegle ceramicznej. Zalecane wykonanie uzupełnień zabarwionej w masie zaprawy wapienno-cementowej z dodatkiem piasku mielonego, - usunięcie niewłaściwych uzupełnień ubytków z cegły ceramicznej, metodą wykucia, - wykonanie fugowania przy zastosowaniu gotowych zapraw przeznaczonych do tego celu, - pomalowanie zagłębień w środkowej części fugowania na czarno (dotyczy wątków z cegły ceramicznej) przy użyciu suchego pigmentu osadzonego na spoiwie akrylowym – 4% roztwór alkoholowy żywicy Paraloid B-82, - impregnacja wątków ceglanych na wszystkich elewacjach środkiem hydrofobowym. Stolarka : - drzwi wejściowe – drewniane dwuskrzydłowe malowane , klamka metalowa, inne okucia metalowe , brak przeszkleń, - drzwi wejściowe do skrzydła bocznego od strony podworca – niskie drewniane dwuskrzydłowe , malowane. Inne czynności: - dokonanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich czynności faktycznych i prawnych wynikających z pozwoleń Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu, decyzji o pozwoleniu na budowę oraz z uzgodnień, warunków technicznych, opinii, decyzji i innych dokumentów dotyczących zadania zawartych w załączniku nr 11 do SIWZ, - zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, - wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń, - wykonanie innych prac i czynności niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania zgodnie z przepisami prawa i niniejszą SIWZ. Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz dokumentacja projektowa (załącznik nr 10 do SIWZ).
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
92522200-8 |
45453000-7 |
45453100-8 |
45262120-8 |
45452000-8 |
45452000-8 |
45410000-9 |
45440000-3 |
45421125-6 |
45261990-3 |
45312311-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 nie przekraczających łącznie 20% wartości realizowanego zamówienia niezbędnych do jego prawidłowego wykonania.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-10-31
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2018-10-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej – tj. wykażą, że: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie przynajmniej jedno zadanie (zamówienie) polegające na konserwacji i remoncie lub konserwacji budynku wpisanego do rejestru zabytków, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (brutto). Wskazana wartość robót dotyczy jednego zadania – w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku nie można sumować wartości robót zrealizowanych w ramach kilku zadań). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie ww. warunku w walutach innych, niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu. b) dysponują lub będą dysponować przynajmniej jedną osobą na stanowisko kierownika budowy, posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, które zostały wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawnienia, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 z późn. zm.), doświadczenie w kierowaniu (od rozpoczęcia do zakończenia) co najmniej jedną budową obejmującą remont lub przebudowę obiektu budowlanego wpisanego do rejestru zabytków, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (brutto). Zamawiający dopuszcza równoważne uprawnienia, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 poz. 65 z późn. zm.). Wskazana wartość robót dotyczy jednego zadania – w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku nie można sumować wartości robót zrealizowanych w ramach kilku zadań. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie ww. warunku w walutach innych, niż wskazane przez Zamawiającego, wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu; c) dysponują lub będą dysponować przynajmniej jedną osobą na stanowisko kierownika prac konserwatorskich, posiadającą: uprawnienia, o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 z późn. zm.), doświadczenie w kierowaniu (od rozpoczęcia do zakończenia) pracami konserwatorskimi przy co najmniej dwóch obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (brutto) każda. Zamawiający dopuszcza równoważne uprawnienia, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 poz. 65 z późn. zm.). Wskazana wartość robót dotyczy jednego zadania – w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku nie można sumować wartości robót zrealizowanych w ramach kilku zadań). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie ww. warunku w walutach innych, niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i/lub dokumentów na potwierdzenie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu tj: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór ww. wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W wykazie należy podać tylko informacje niezbędne do potwierdzenia spełniania opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór ww. wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W wykazie należy podać tylko informacje niezbędne do potwierdzenia spełniania opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 8.6. Jeżeli złożone przez Wykonawcę dokumenty określone w pkt. 8.5 lit. a budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) na zasadach i w formach określonych w ustawie Pzp. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. Zamawiający zwraca uwagę, że Wykonawca ponosi wszelkie ryzyka związane ze skutecznością wniesienia wadium i konsekwencje jego ewentualnego braku przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Zamawiający zwraca uwagę na fakt, że posłużenie się przez ustawodawcę sformułowaniem "wpłacać na rachunek" jest równoznaczne z koniecznością zaksięgowania środków pieniężnych na wskazanym rachunku. Wydanie dyspozycji dokonania wpłaty nie jest "wpłatą" w rozumieniu przepisu art. 45 ust. 7 ustawy Pzp, lecz jedynie podjęciem kroków zmierzających do dokonania takiej wpłaty. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Chełmno Nr 50 9486 0005 0000 2828 2000 0022 W tytule przelewu należy wpisać: „Wadium: Realizacja zadania pn. „Remont i modernizacja wieży ciśnień”. W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych wymagane jest dostarczenie Zamawiającemu oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Zaleca się, aby dokument potwierdzający wniesienie wadium (oryginał gwarancji lub poręczenia) umieścić w oddzielnej kopercie oznaczonej napisem „WADIUM” oraz zapakować wraz ofertą w sposób opisany w pkt. 15 niniejszej SIWZ – koperta zewnętrzna, o której mowa w pkt. 15.4 powinna zawierać dwie koperty: pierwszą zawierającą ofertę oraz drugą zawierającą oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, Zamawiający wymaga, aby z treści tych dokumentów jednoznacznie wynikał fakt, że obejmują one wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Jakiekolwiek zapisy, które zawężają zakres odpowiedzialności gwaranta (lub poręczyciela) w stosunku do formuły zawartej w powołanych przepisach będą uznawane za nieprawidłowe. Ponadto Zamawiający zwraca uwagę, że z celu gwarancji wadialnej wynika, że musi ona obejmować prawo do zgłoszenia żądania w związku ze zdarzeniem, które nastąpiło w okresie związania ofertą. Musi być to także termin, w którym Zamawiający działając bez zbędnej zwłoki będzie mógł zrealizować swe uprawnienie, nawet jeśli zdarzenie stanowiące podstawę żądania wypłaty wadium zaistnieje w ostatnim dniu okresu związania ofertą. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja jakości i rękojmia za wady | 35,00 |
doświadczenie kierownika budowy | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 31.10.2018 r. 2. Strony przewidują możliwość zmiany terminu określonego w ust. 1 w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a) siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności. Strony uzgadniają, że pod pojęciem siły wyższej rozumieją zwłaszcza: wojnę, zamach terrorystyczny, katastrofy naturalne, pożar, powódź, trzęsienie ziemi, burzę, huragan, b) niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac, określonej w SIWZ, normach lub innych przepisach, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w kodeksie postępowania administracyjnego lub zgodnie z zasadami określonymi w aktach prawnych z zakresu prawa administracyjnego, d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron, e) zaistnienie sytuacji opisanej w §12 umowy, f) opóźnienia w przekazaniu terenu budowy przez Zamawiającego ponad termin określony w SIWZ, g) wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron, których Strony w dniu podpisania umowy nie przewidziały, a które będą miały wpływ na wykonanie przedmiotu umowy. 3. Termin realizacji zamówienia określony w ust. 1 może zostać przedłużony, nie więcej jednak, niż o czas trwania okoliczności, określonych w ust. 2 lub o czas niezbędny do wykonania robót lub czynności będących następstwem wystąpienia okoliczności określonych w ust. 2. Zmiana wynagrodzenia 1. Należne Wykonawcy wynagrodzenie brutto, o którym mowa w ust. 1 ulegnie zmianie (w trybie art. 142 ust. 5 ustawy Pzp): a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym – zmianie ulegnie wyłącznie kwota VAT w stopniu wynikającym z wprowadzonej zmiany, przy zachowaniu stałych cen netto, b) na wniosek – w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017 r., poz. 847 z późn. zm.), c) na wniosek – zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. a wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 3. We wniosku, o którym mowa w ust. 1 pkt a lub pkt b Strona wnioskująca o zmianę ma obowiązek szczegółowo uzasadnić wpływ zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Druga Strona ma prawo do weryfikacji zasadności wniosku. Wniosek musi być złożony w terminie 30 dni od wejścia w życie przepisów powodujących zmianę, o której mowa w ust. 1 pkt a lub pkt b. Wykonawca wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 1 pkt a lub pkt b, winien przedłożyć ostatni dostępny Imienny raport miesięczny o należnych składkach i wypłaconych świadczeniach (ZUS RCA), dla każdej osoby, dla której Wykonawca składa wniosek o zmianę. 4. Wynagrodzenie będzie podlegało zmianie, w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt b lub pkt c, od miesiąca, w którym weszły w życie przepisy dokonujące te zmiany. 5. W przypadku złożenia przez którąkolwiek ze Stron wniosku, o którym mowa w ust. 1 pkt b lub pkt c, po upływie terminu określonego w ust. 3, wniosek nie będzie rozpatrywany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Burmistrz Miasta
/-/ Jerzy Czerwiński
drukuj (Drugi przetarg nieograniczony na "Remont i modernizacja wieży ciśnień")
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-01-09
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-01-09 09:19
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-01-09
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-01-09 09:19
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-01-09
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-01-09 09:19
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-01-09
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-01-09 09:19
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-01-09
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-01-09 09:19
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-01-09
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-01-09 09:19
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-01-09
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-01-09 09:19
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-01-09
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-01-09 09:19
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-01-09
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-01-09 09:19
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-01-09
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-01-09 09:19
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-01-09
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-01-09 09:19
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-01-09
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-01-09 09:19
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-01-09
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-01-09 09:19
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-01-09
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-01-09 09:19
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-01-09
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-01-09 09:19
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w drugim przetargu nieograniczonym na "Remont i modernizacja wieży ciśnień"
Chełmża, dnia 23.01.2018 r.
Nr sprawy: GKM.271.1.2.2018
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
I. Działając na podstawie art. 38 ust.4 i ust 4a pkt1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) Zamawiający wprowadza zmianę treści Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:
„Remont i modernizacja wieży ciśnień” w następujący sposób:
1. w SIWZ – Rozdział I, pkt 6. (o tytule „Warunki udziału w postępowaniu”) otrzymuje brzmienie:
„a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie przynajmniej jedno zadanie (zamówienie) polegające na konserwacji i remoncie lub konserwacji budynku wpisanego do rejestru zabytków, o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł (brutto). Wskazana wartość robót dotyczy jednego zadania – w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku nie można sumować wartości robót zrealizowanych w ramach kilku zadań). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie ww. warunku w walutach innych, niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.
b) dysponują lub będą dysponować przynajmniej jedną osobą na stanowisko kierownika budowy, posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, które zostały wydane zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - uprawnienia, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 z późn. zm.),
- doświadczenie w kierowaniu (od rozpoczęcia do zakończenia) co najmniej jedną budową obejmującą remont lub przebudowę obiektu budowlanego wpisanego do rejestru zabytków, o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł (brutto).
Zamawiający dopuszcza równoważne uprawnienia, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 poz. 65 z późn. zm.). Wskazana wartość robót dotyczy jednego zadania – w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku nie można sumować wartości robót zrealizowanych w ramach kilku zadań. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie ww. warunku w walutach innych, niż wskazane przez Zamawiającego, wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu;
c) dysponują lub będą dysponować przynajmniej jedną osobą na stanowisko kierownika prac konserwatorskich, posiadającą:
- uprawnienia, o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 z późn. zm.),
- doświadczenie w kierowaniu (od rozpoczęcia do zakończenia) pracami konserwatorskimi przy co najmniej dwóch obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków, o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł (brutto) każda.
Zamawiający dopuszcza równoważne uprawnienia, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 poz. 65 z późn. zm.). Wskazana wartość robót dotyczy jednego zadania – w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku nie można sumować wartości robót zrealizowanych w ramach kilku zadań). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie ww. warunku w walutach innych, niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.
Definicje pojęć „remont”, „przebudowa”, „budynek”, „obiekt budowlany” zawiera ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332), natomiast definicję pojęcia „konserwacja” (prace konserwatorskie) zawiera ustawa z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 z późn. zm.).
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.”.
2. w SIWZ – Rozdział I, punkt 15.1 (strony 14-15) otrzymuje brzmienie:
„Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w Urzędzie Miasta Chełmży,
ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża, w sekretariacie (pokój nr 2), w terminie do godz. 10:00 dnia 31 stycznia 2018 r.”.
3. w SIWZ – Rozdział I, punkt 15.3 (strona 15) otrzymuje brzmienie:
„Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego (w miejscu wskazanym w SIWZ).
Oferty należy umieścić w jednej zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej kopercie wewnętrznej oraz jednej nieprzeźroczystej kopercie zewnętrznej oznaczonej napisem: Oferta na przetarg – „Remont i modernizacja wieży ciśnień”
Nie otwierać przed godz. 10:30 dnia 31 stycznia 2018 r.”.
4. w SIWZ – Rozdział I, punkt 17.1 (strona 15) otrzymuje brzmienie:
„Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta w Chełmży, ul. Gen. J. Hallera 2, w sali mieszczańskiej (pokój nr 8) dnia 31 stycznia 2018 r. o godz. 10:30.”.
5. w SIWZ – Rozdział I, punkt 18.1 (strony 15-16) otrzymuje brzmienie:
L.p. |
Kryterium oceny |
Opis |
Waga – udział % w ocenie |
1 |
Cena brutto |
Cena oferty brutto (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę |
60 % |
2 |
Gwarancja jakości i rękojmia za wady |
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, wyrażony w pełnych miesiącach, wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty, liczony od daty odbioru końcowego robót. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady nie może być krótszy niż 60 miesięcy i dłuższy niż 120 miesięcy. Określenie przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady krótszego niż 60 miesięcy lub jego nieokreślenie spowoduje przyjęcie przez Zamawiającego minimalnej wartości tj. 60 miesięcy. Określenie przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady dłuższego niż 120 miesięcy spowoduje przyjęcie przez Zamawiającego maksymalnej wartości tj. 120 miesięcy. |
35% |
3 |
Doświadczenie kierownika budowy |
Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę na stanowisko kierownika budowy w kierowaniu (od rozpoczęcia do zakończenia) budowami obejmującymi remont lub przebudowę obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków, o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł (brutto) każda. Osoba wyznaczona na stanowisko kierownika budowy musi spełniać wymagania określone w pkt. 6 SIWZ. Punkty w ramach kryterium będą przyznawane zgodnie z pkt. 18.3 na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ) Wykonawcy złożonym wraz z ofertą. Dokument nie podlega uzupełnieniu lub poprawieniu. Niezałączenie do oferty ww. oświadczenia spowoduje przyznanie przez Zmawiającego 0,00 pkt. w ramach tego kryterium. |
5% |
6. w SIWZ – Załącznik Nr 1 (Formularz Ofertowy) – otrzymuje brzmienie zgodne ze wzorem załączonym do niniejszego komunikatu.
7. w SIWZ – Załącznik Nr 8 (Wykaz doświadczenia kierownika budowy) – otrzymuje brzmienie zgodnie ze wzorem załączonym do niniejszego komunikatu.
II. Uzasadnienie: Zamawiający dokonuje zmiany warunków udziału w postępowaniu, polegającą na zmniejszeniu wymagań w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Powyższa zmiana wprowadzona została w celu zwiększenia kręgu potencjalnych wykonawców, w szczególności z obszaru MSP. W związku z wprowadzoną modyfikacją Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający dokonuje wydłużenia terminu składania i otwarcia ofert o czas niezbędny na uwzględnienie zmiany warunków udziału w postępowaniu.
III. Analogicznie do powyższego, zmianie ulega również treść ogłoszenia o nr 502195-N-2018 opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 09.01.2018 r. na portalu www.uzp.gov.pl
IV. Powyższe zmiany stanowią integralną część SIWZ. Pozostałe postanowienia SIWZ nie ulegają zmianie.
Burmistrz Miasta
/-/ mgr Jerzy Czerwiński
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-01-23
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-01-23 08:43
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-01-23
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-01-23 08:43
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-01-23
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-01-23 08:43
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-01-23
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-01-23 08:43
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA w drugim przetargu nieograniczonym na "Remont i modernizacja wieży ciśnień"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Data: 09/01/2018
Adres strony internetowej (url):
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Numer sekcji: III
Punkt: III.1.3
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej – tj. wykażą, że: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie przynajmniej jedno zadanie (zamówienie) polegające na konserwacji i remoncie lub konserwacji budynku wpisanego do rejestru zabytków, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (brutto). Wskazana wartość robót dotyczy jednego zadania – w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku nie można sumować wartości robót zrealizowanych w ramach kilku zadań). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie ww. warunku w walutach innych, niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu. b) dysponują lub będą dysponować przynajmniej jedną osobą na stanowisko kierownika budowy, posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, które zostały wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawnienia, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 z późn. zm.), doświadczenie w kierowaniu (od rozpoczęcia do zakończenia) co najmniej jedną budową obejmującą remont lub przebudowę obiektu budowlanego wpisanego do rejestru zabytków, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (brutto). Zamawiający dopuszcza równoważne uprawnienia, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 poz. 65 z późn. zm.). Wskazana wartość robót dotyczy jednego zadania – w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku nie można sumować wartości robót zrealizowanych w ramach kilku zadań. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie ww. warunku w walutach innych, niż wskazane przez Zamawiającego, wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu; c) dysponują lub będą dysponować przynajmniej jedną osobą na stanowisko kierownika prac konserwatorskich, posiadającą: uprawnienia, o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 z późn. zm.), doświadczenie w kierowaniu (od rozpoczęcia do zakończenia) pracami konserwatorskimi przy co najmniej dwóch obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (brutto) każda. Zamawiający dopuszcza równoważne uprawnienia, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 poz. 65 z późn. zm.). Wskazana wartość robót dotyczy jednego zadania – w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku nie można sumować wartości robót zrealizowanych w ramach kilku zadań). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie ww. warunku w walutach innych, niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe:
W ogłoszeniu powinno być: Określenie warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej – tj. wykażą, że: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie przynajmniej jedno zadanie (zamówienie) polegające na konserwacji i remoncie lub konserwacji budynku wpisanego do rejestru zabytków, o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł (brutto). Wskazana wartość robót dotyczy jednego zadania – w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku nie można sumować wartości robót zrealizowanych w ramach kilku zadań). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie ww. warunku w walutach innych, niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu. b) dysponują lub będą dysponować przynajmniej jedną osobą na stanowisko kierownika budowy, posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, które zostały wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawnienia, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 z późn. zm.), doświadczenie w kierowaniu (od rozpoczęcia do zakończenia) co najmniej jedną budową obejmującą remont lub przebudowę obiektu budowlanego wpisanego do rejestru zabytków, o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł (brutto). Zamawiający dopuszcza równoważne uprawnienia, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 poz. 65 z późn. zm.). Wskazana wartość robót dotyczy jednego zadania – w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku nie można sumować wartości robót zrealizowanych w ramach kilku zadań. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie ww. warunku w walutach innych, niż wskazane przez Zamawiającego, wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu; c) dysponują lub będą dysponować przynajmniej jedną osobą na stanowisko kierownika prac konserwatorskich, posiadającą: uprawnienia, o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 z późn. zm.), doświadczenie w kierowaniu (od rozpoczęcia do zakończenia) pracami konserwatorskimi przy co najmniej dwóch obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków, o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł (brutto) każda. Zamawiający dopuszcza równoważne uprawnienia, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 poz. 65 z późn. zm.). Wskazana wartość robót dotyczy jednego zadania – w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku nie można sumować wartości robót zrealizowanych w ramach kilku zadań). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie ww. warunku w walutach innych, niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2
W ogłoszeniu jest: Data: 2018-01-26, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2018-01-31, godzina: 10:00,
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-01-23
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-01-23 08:43
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Remont i modernizacja wieży ciśnień”
Chełmża, dnia 31.01.2018 r.
GKM.271.1.2.2018
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Remont i modernizacja wieży ciśnień” (znak GKM.271.1.2.2018).
Zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), informuję, iż do dnia 31.01.2018 r. do godziny 10:00 złożono 3 oferty. Zbiorcze zestawienie ofert złożonych przez nw. Wykonawców dla poszczególnych zadań przedstawiono poniżej.
Numer oferty |
Wykonawca (nazwa) i adres Wykonawcy |
Cena brutto za realizację zamówienia w PLN |
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne przedmiotu zamówienia |
Doświadczenie kierownika budowy w kierowaniu (od rozpoczęcia do zakończenia) budowami obejmującymi remont lub przebudowę obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków, o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 złotych brutto każda |
1. |
ALTA Sp. z o.o ul. Grota Roweckiego 168, 52-214 Wrocław |
954 470,36 |
60 miesięcy |
ponad 20 robót |
2. |
FRAM-BUD Sp. z o.o ul. Józefa Hallera 6-8, 60-104 Poznań |
916 350, 00 |
120 miesięcy |
4 roboty |
3. |
AGAD Sp. z o.o ul. Chrzanowskiego 23 B, 87-100 Toruń |
1 497 446,26 |
60 miesięcy |
5 robót |
Ponadto informuję, iż termin wykonania zamówienia i warunki płatności zawarte we wszystkich ofertach są zgodne z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. termin wykonania zamówienia: do dnia 31.10.2018 r.,
termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury.
Zamawiający na otwarciu ofert poinformował, iż na ww. zamówienie zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 630.000,00 złotych
BURMISTRZ
mgr Jerzy Czerwiński
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-01-31
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-01-31 13:30
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na „Remont i modernizację wieży ciśnień”
Chełmża, dnia 09.02.2018 r.
GKM.271.1.2.2018
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579, z późn. zm.) niniejszym informuję, iż w prowadzonym przez Gminę Miasto Chełmża, z siedzibą przy ul. Gen. J. Hallera 2 w Chełmży, postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego na „Remont i modernizację wieży ciśnień” (znak GKM.271.1.2.2018) jako ofertę najkorzystniejszą na realizację zadania wybrano ofertę nr 2 złożoną przez FRAM-BUD Sp. z o.o ul. Józefa Hallera 6-8, 60-104 Poznań.
Nazwa (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty na realizację Zadania 2. wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert, zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
Nr oferty |
Wykonawca (nazwa firmy lub nazwisko) i adres Wykonawcy |
Liczba punktów w kryterium Nr 1 - Cena |
Liczba punktów w kryterium Nr 2 – gwarancja jakości i rękojmia za wady |
Liczba punktów w kryterium Nr 3 – doświadczenie kierownika budowy |
Łączna liczba punktów |
1. |
ALTA Sp. z o.o ul. Grota Roweckiego 168, 52-214 Wrocław |
57,60 |
0 |
5 |
62,6 |
2. |
FRAM-BUD Sp. z o.o ul. Józefa Hallera 6-8, 60-104 Poznań |
60 |
35 |
5 |
100 |
3. |
AGAD Sp. z o.o ul. Chrzanowskiego 23 B, 87-100 Toruń |
36,72 |
0 |
5 |
41,72 |
Uzasadnienie wyboru oferty:
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a złożona oferta jest zgodna z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający wybrał ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. cena – waga kryterium 60%, gwarancja jakości i rękojmią za wady za okres gwarancji – waga 35%, doświadczenie kierownika budowy – waga 5%. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.
Burmistrz Miasta
mgr Jerzy Czerwiński
drukuj (INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na „Remont i modernizację wieży ciśnień”)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-02-09
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-02-09 11:18