Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

Remonty nawierzchni bitumicznych i utrzymanie nawierzchni żużlowych w latach 2023-2024 – GKM.271.1.25.2022

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty nawierzchni bitumicznych i utrzymanie nawierzchni żużlowych w latach 2023-2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO CHEŁMŻA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 2

1.5.2.) Miejscowość: Chełmża

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 675 22 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.chelmza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.chelmza.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty nawierzchni bitumicznych i utrzymanie nawierzchni żużlowych w latach 2023-2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebba9fe5-6fea-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465825/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29 14:50

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004669/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Remonty nawierzchni bitumicznych i utrzymanie nawierzchni żużlowych w latach 2023 -2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.bip.chelmza.pl/1532,zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznejZgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 – 2 niniejszej SWZ (odpowiednio: Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami i Sposób oraz termin składania ofert) oraz w rozdziale II podrozdziale 11 niniejszej SWZ (Sposób przygotowania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKM.271.25.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia pn.: „Remonty nawierzchni bitumicznych i utrzymanie nawierzchni żużlowych w latach 2023-2024" obejmuje swoim zakresem wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych jezdni masą mineralno- bitumiczną z otaczarki, wykonanie nakładki z masy mineralno- bitumicznej, równanie z wałowaniem dróg nieutwardzonych w granicach administracyjnych miasta Chełmży.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający może udzielić zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych.
W przypadku, o którym mowa powyżej, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca może zrealizować zamówienie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu podobnych usługi/roboty budowlane, zgodnych z przedmiotem zamówienia ( tym m. in. polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych jezdni masą mineralno- bitumiczną z otaczarki, wykonaniem nakładki z masy mineralno- bitumicznej, równaniu dróg o nawierzchni żużlowej i gruntowej sprzętem specjalistycznym, wałowaniem dróg o nawierzchni żużlowej walcem drogowym) oraz całkowita wartość tego zamówienia nie przekroczy 20,00% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Ocenie zostaną poddane cena oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, okres gwarancji i rękojmi.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e, zgodnie z poniższym:
d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
d1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert) minimum jedno zadanie (zamówienie/umowę) –
• polegające na wykonaniu remontów cząstkowych jezdni o nawierzchni bitumicznej i/lub obejmujące lub między innymi obejmujące wykonanie remontów cząstkowych jezdni o nawierzchni bitumicznej
• o łącznej wartości zadania (mającego na celu wykazanie spełnienia niniejszego warunku) nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy i 00/100 zł).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58–60 ustawy Pzp). W takim przypadku: - Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga -Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy obowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. -Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Powyższe oznacza, że warunki udziału w postępowaniu wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać łącznie, za wyjątkiem sytuacji wskazanych w art. 117 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym w szczególności z załącznikiem nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-14 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę, dalej „wniosek” za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-14 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-12

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-11-29
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-11-29 15:07

Remonty nawierzchni bitumicznych i utrzymanie nawierzchni żużlowych w latach 2023-2024 – GKM.271.1.25.2022

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-11-29
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-11-29 15:08

INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA: Remonty nawierzchni bitumicznych i utrzymanie nawierzchni żużlowych w latach 2023-2024 – GKM.271.1.25.2022

Chełmża, dn. 14 grudnia 2022 r.

Zamawiający:

GMINA MIASTA CHEŁMŻA

87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2

tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22

NIP 8792582481 REGON 871118690

 

INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

dotyczy zadania pn.: Remonty nawierzchni bitumicznych i utrzymanie nawierzchni żużlowych w latach 2023-2024 – nr referencyjny GKM.271.1.25.2022

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy i 00/100 zł), w tym:

·         150 000,00 zł w roku 2023,

·         150 000,00 zł w roku 2024.

 

Burmistrz Miasta

 

(-) Jerzy Czerwiński

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-12-14
  • opublikował: Paweł Zdrojewski
    data publikacji: 2022-12-14 11:58

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT: Remonty nawierzchni bitumicznych i utrzymanie nawierzchni żużlowych w latach 2023-2024 – GKM.271.1.25.2022

Chełmża, dn. 14 grudnia 2022 r.

Zamawiający:

GMINA MIASTA CHEŁMŻA

87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2

tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22

NIP 8792582481 REGON 871118690

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

dotyczy zadania pn.: Remonty nawierzchni bitumicznych i utrzymanie nawierzchni żużlowych w latach 2023-2024– nr referencyjny GKM.271.1.25.2022

Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że w postępowaniu (na skrytkę ePUAP Gminy Miasta Chełmży) wpłynęły następujące oferty:

Numer oferty

Wykonawca

Cena/ koszt (całkowita, kwota brutto w PLN wskazana przez Wykonawcę w ofercie)

 

Okres gwarancji i rękojmi (ilość miesięcy)

1

Andrzej Osiński, Marcin Osiński prowadzący firmę Bios s.c. A. Osiński, M. Osiński

Brak wskazania w formularzu ofertowym.

Brak wskazania w formularzu ofertowym

 

Burmistrz Miasta

 

(-) mgr Jerzy Czerwiński

Chełmża, dn. 14 grudnia 2022 r.

Zamawiający:

GMINA MIASTA CHEŁMŻA

87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2

tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22

NIP 8792582481 REGON 871118690

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

dotyczy zadania pn.: Remonty nawierzchni bitumicznych i utrzymanie nawierzchni żużlowych w latach 2023-2024– nr referencyjny GKM.271.1.25.2022

Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że w postępowaniu (na skrytkę ePUAP Gminy Miasta Chełmży) wpłynęły następujące oferty:

Numer oferty

Wykonawca

Cena/ koszt (całkowita, kwota brutto w PLN wskazana przez Wykonawcę w ofercie)

 

Okres gwarancji i rękojmi (ilość miesięcy)

1

Andrzej Osiński, Marcin Osiński prowadzący firmę Bios s.c. A. Osiński, M. Osiński

Brak wskazania w formularzu ofertowym.

Brak wskazania w formularzu ofertowym

 

Burmistrz Miasta

 

(-) mgr Jerzy Czerwiński

drukuj (INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT: Remonty nawierzchni bitumicznych i utrzymanie nawierzchni żużlowych w latach 2023-2024 – GKM.271.1.25.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
  • opublikował: Paweł Zdrojewski
    data publikacji: 2022-12-14 12:34

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA: Remonty nawierzchni bitumicznych i utrzymanie nawierzchni żużlowych w latach 2023-2024 – GKM.271.1.25.2022

Chełmża, dn. 15 grudnia 2022 r.

Zamawiający:

GMINA MIASTA CHEŁMŻA

87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2

tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22

NIP 8792582481 REGON 871118690

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

dotyczy zadania pn.: Remonty nawierzchni bitumicznych i utrzymanie nawierzchni żużlowych w latach 2023-2024– nr referencyjny GKM.271.1.25.2022

Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie prawne:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożono następującą ofertę:

Numer oferty

Wykonawca

Cena/ koszt (całkowita, kwota brutto w PLN wskazana przez Wykonawcę w ofercie)

 

Okres gwarancji i rękojmi (ilość miesięcy)

1

Andrzej Osiński, Marcin Osiński prowadzący firmę Bios s.c. A. Osiński, M. Osiński

Brak wskazania w formularzu ofertowym.

Brak wskazania w formularzu ofertowym

 

 

 

 

 

Działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez ww. Wykonawcę, z uwagi na jej niezgodność jej treści z warunkami zamówienia.

 

Poprzez warunki zamówienia należy rozumieć warunki, które dotyczą zamówienia lub postępowania o udzielenie zamówienia, wynikające w szczególności z opisu przedmiotu zamówienia, wymagań związanych z realizacją zamówienia, kryteriów oceny ofert, wymagań proceduralnych lub projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do określenia lub opisania warunków zamówienia służą dokumenty zamówienia, w tym SWZ.

 

W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca złożył ofertę dn. 12.12.2022 r. o godz. 08:54, czyli w terminie wyznaczonym na składanie ofert.  Wśród plików załączonych wraz z ofertą, Wykonawca zamieścił plik pn.: oferta.docx . Niniejszy dokument, stanowiący formularz ofertowy został opatrzony podpisem zaufanym przez p. Marcina Osińskiego.

 

Należy tutaj zauważyć, iż wskazany powyżej dokument nie zawiera wszystkich wymaganych przez Zamawiającego danych (mających wpływ na potrzeby dokonania oceny oferty) zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny ofert z uwagi na to, iż Wykonawca nie wskazał w części V formularza informacji takich jak: cena wynagrodzenia za realizację pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, oferowany okres gwarancji i rękojmi za wady. 

 

W wyroku KIO/UZP 663/09 Krajowa Izba Odwoławcza zwróciła uwagę, że treść oferty należy rozumieć jako treść zobowiązania wykonawcy do zgodnego z żądaniami zamawiającego wykonania zamówienia. Na tak rozumianą treść oferty składa się formularz ofertowy oraz wszystkie dokumenty dookreślające i precyzujące zobowiązanie wykonawcy, składane wraz z formularzem ofertowym.

 

Mając na względzie powyższe, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu z uwagi na to, iż jest niezgodna z warunkami zamówienia w zasadniczy i nieusuwalny sposób. W Specyfikacji Warunków Zamówienia nadto wskazano, że w przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie długości okresu gwarancji jakości, Zamawiający ofertę odrzuci. Ewentualne wezwanie wykonawcy do uzupełnienia treści oferty w analizowanym przypadku byłoby niedopuszczalne i stanowiłoby niedozwolone prowadzenie negocjacji dotyczących treści oferty.

 

Przedmiotowa oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, z uwagi na jej niezgodność jej treści z warunkami zamówienia.

 

Wobec powyższego, na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

 

 

/-/ BURMISTRZ MIASTA

mgr Jerzy Czerwiński

drukuj (ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA: Remonty nawierzchni bitumicznych i utrzymanie nawierzchni żużlowych w latach 2023-2024 – GKM.271.1.25.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-12-15
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-12-15 14:44

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Małgorzata Karpińska, Biuro Rady Miejskiej, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 43
Jarosław Smyczyński, Wydział Organizacyjny, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 34

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 1735191
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-05 09:08:04