Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Chełmża – GKM.271.1.19.2022

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Chełmża

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO CHEŁMŻA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 2

1.5.2.) Miejscowość: Chełmża

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 675 22 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.chelmza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.chelmza.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Chełmża

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c90d4622-5376-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405952/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24 11:07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004669/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Chełmża w latach 2023 - 2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.bip.chelmza.pl/1532,zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 – 2 niniejszej SWZ (odpowiednio: Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami i Sposób oraz termin składania ofert) oraz w rozdziale II podrozdziale 11 niniejszej SWZ (Sposób przygotowania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKM.271.1.19.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie Miasta Chełmży w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2024 r., obejmującą około 220 miejsc postojowych, w szczególności zgodnie z:
- Uchwałą nr XXI/168/20 Rady Miejskiej Chełmży z dnia 7 grudnia 2020 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania oraz wprowadzenia i ustalenia stawek opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w strefie płatnego parkowania oraz sposobu pobierania opłat wraz z Uchwałą nr XXXIX/303/22 Rady Miejskiej Chełmży z dnia 20 października 2022 r. zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania oraz wprowadzenia i ustalenia stawek opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w strefie płatnego parkowania oraz sposobu pobierania opłat.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79941000-2 - Usługi pobierania opłat

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38730000-1 - Parkometry

51214000-5 - Usługi instalowania parkometrów

50316000-3 - Konserwacja i naprawa maszyn do wydawania biletów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych.
W przypadku, o którym mowa powyżej, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca może zrealizować zamówienie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu podobnych usługi, zgodnych z przedmiotem zamówienia (w tym m. in.: zakres rzeczowy tych zamówień będzie dotyczył świadczeń, które rzeczowo są przedmiotem zamówienia podstawowego lub świadczeń pozostających z nimi w bezpośrednim związku. Warunki zawarcia umowy będą kształtowane w sposób odpowiedni w oparciu o warunki umowy o zamówienie podstawowego z uwzględnieniem różnic wynikających z wartości, czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili udzielania zamówienia) oraz całkowita wartość tego zamówienia nie przekroczy 20,00% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Ocenie zostaną poddane cena oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, usuwanie awarii parkomatów (czas reakcji).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: usuwanie awarii parkometrów (czas reakcji)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e, zgodnie z poniższym: d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
d1) wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert) minimum jedno zadanie (zamówienie/umowę) – polegające na zorganizowaniu i/lub administrowaniu (zarządzaniu) strefą płatnego parkowania o wielkości nie mniejszej niż 150 miejsc postojowych w okresie minimum 12 następujących po sobie miesięcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58–60 ustawy Pzp). W takim przypadku: - Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga -Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy obowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. -Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Powyższe oznacza, że warunki udziału w postępowaniu wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać łącznie, za wyjątkiem sytuacji wskazanych w art. 117 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym w szczególności z załącznikiem nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-03 07:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę, dalej „wniosek” za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-03 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-02

 

drukuj (Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Chełmża – GKM.271.1.19.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-10-24
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-10-24 11:56

Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Chełmża – GKM.271.1.19.2022

drukuj (Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Chełmża – GKM.271.1.19.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-10-24
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-10-24 11:57

WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ: Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Chełmża – GKM.271.1.19.2022

drukuj (WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ: Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Chełmża – GKM.271.1.19.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-11-02
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-11-02 14:01

INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA: Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Chełmża – GKM.271.1.19.2022

Chełmża, dn. 10 listopada 2022 r.

Zamawiający:

GMINA MIASTA CHEŁMŻA

87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2

tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22

NIP 8792582481 REGON 871118690

 

INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

dotyczy zadania pn.: Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Chełmża– nr referencyjny GKM.271.1.19.2022

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 885 000,00 zł brutto (słownie: osiemset osiemdziesiąt pięć tysięcy i 00/100 zł) w całym okresie realizacji.

Burmistrz Miasta

(-) Jerzy Czerwiński

drukuj (INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA: Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Chełmża – GKM.271.1.19.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-11-10
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-11-10 08:02

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT: Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Chełmża – GKM.271.1.19.2022

Chełmża, dn. 10 listopada 2022 r.

Zamawiający:

GMINA MIASTA CHEŁMŻA

87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2

tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22

NIP 8792582481 REGON 871118690

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

dotyczy zadania pn.: Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Chełmża– nr referencyjny GKM.271.1.19.2022

Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że w postępowaniu (na skrytkę ePUAP Gminy Miasta Chełmży) wpłynęły następujące oferty:

Numer oferty

Wykonawca

Cena/ koszt (całkowita, kwota brutto w PLN)

Przy zaoferowanym współczynniku prowizji (w %)

Usuwanie awarii parkometrów (czas reakcji) (ilość godzin)

1

INDIGO POLSKA S.A., Jana z Kolna 11, 80-864 Gdańsk, REGON: 385876403

610 650,00

69,00

do 2 godzin od momentu jej wystąpienia

2

City Parking Group S.A.

Adres: ul. Budowlanych 3, 86-300 Grudziądz, REGON: 871629396

688 530,00

77,80

do 2 godzin od momentu jej wystąpienia

Burmistrz Miasta

(-) Jerzy Czerwiński

drukuj (INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT: Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Chełmża – GKM.271.1.19.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-11-10
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-11-10 13:09

WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ: Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Chełmża – GKM.271.1.19.2022

Chełmża, dn. 23 listopada 2022 r.

Zamawiający:

GMINA MIASTA CHEŁMŻA

87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2

tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22

NIP 8792582481 REGON 871118690

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

dotyczy zadania pn.: Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Chełmża– nr referencyjny GKM.271.1.19.2022

Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 1, złożoną przez Wykonawcę INDIGO POLSKA S.A., Jana z Kolna 11, 80-864 Gdańsk.

Ranking złożonych ofert:

Numer oferty

Wykonawca

Kryterium 1

Cena oferty brutto (w zł)

 

Kryterium 1

Cena oferty brutto –

waga 60,00 %

przyznana punktacja

Kryterium 2

Usuwanie awarii parkomatów (czas reakcji, ilość godzin)

Kryterium 2 Usuwanie awarii parkomatów –

waga 40,00 %

przyznana punktacja

Łączna punktacja

1

INDIGO POLSKA S.A., Jana z Kolna 11, 80-864 Gdańsk, REGON: 385876403

610650,00 (przy zaoferowanym współczynniku prowizji 69,00%)

60,00

do 2 godzin od momentu jej

wystąpienia

40,00

100,00

2

City Parking Group S.A. ul. Budowlanych 3, 86-300 Grudziądz, REGON: 871629396

688530,00 (przy zaoferowanym współczynniku prowizji 77,80%)

53,21

do 2 godzin od momentu jej

wystąpienia

40,00

93,21

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty: Oferta wybranego Wykonawcy spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. cena oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, usunięcie awarii parkomatów.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX PZP.

/-/ BURMISTRZ

 mgr Jerzy Czerwiński

drukuj (WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ: Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Chełmża – GKM.271.1.19.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-11-23
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-11-23 11:09

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Małgorzata Karpińska, Biuro Rady Miejskiej, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 43
Jarosław Smyczyński, Wydział Organizacyjny, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 34

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 1727761
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-03-22 12:45:18